Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
Het is natuurlijk een dubbeltje op z'n kant. Net voor de zomervakantie het publiek teasen kan door de massa occasionele bezoekers worden opgevat als "Het part zet iets fantastisch neer, maar daar hebben we nu niks aan". Ik heb de ballen verstand van marketing, maar misschien leg je als park nu beter de focus op de zomer, met shows, langere openingstijden, en het nog steeds nieuw en verbluffend ogende Klugheim. Pas in september mogen de 2x Spass-Leute gratis terugkomen. Hun bezoek ligt al grotendeels vast, dus misschien beter dan wat meer info verschaffen over F.L.Y.?
Ik snap je punt wel. In de praktijk zou het echter als volgt moeten werken:

Bezoeker komt naar park.
Bezoeker ziet dat er volgend jaar een nieuwe TOP-attractie komt. -> Info zit in geheugen van bezoeker.
Bezoeker moet volgend jaar kiezen naar welk park ze gaan: Oh, ik herinner me dat PHL iets nieuws gezet heeft. Zag er wel vet uit. Laten we gaan kijken wat het is.

In de praktijk zal niet snel iemand zich bekocht voelen omdat er een nieuwe attractie gebouwd wordt. Mensen snappen normaal wel dat zoiets niet op één dag klaar is .. Dus het voordeel is dat deze vorm van reclame amper tot geen negatieve bijwerkingen heeft.