Simpel topic voor als je in een park zit maar het forum toch teveel mist. Doe de achterblijvers op het forum hier de groetjes en pas op voor de jaloerse blikken!
Groetjes vanuit the Flaming Feather in Toverland!
Simpel topic voor als je in een park zit maar het forum toch teveel mist. Doe de achterblijvers op het forum hier de groetjes en pas op voor de jaloerse blikken!
Groetjes vanuit the Flaming Feather in Toverland!
Hehe, tof topic! Ik had vaak al zin om 'groeten uit ...' te typen als ik een post plaatste terwijl ik in een park was, leuk dat er nu een plekje voor is
Morgen ben ik er ook, ik kan al niet meer wachten!
Coastercount: 611
Live a life you will remember!
Late groeten uit Tivoli Gardens, Bakken, Liseberg, Kolmarden & Gröna lund
Groetjes vanop de parking van Energylandia! 2 keer Hyperion gedaan (mijn allereerste megacoaster ) en het was AWESOME!
Parque Warner Madrid, waar we Stuntfall frontseat hebben kunnen doen.
Groetjes vanuut Walibi, de opgeknapte buzzsaw is goedgekeurd! Nu die breakdance nog!
Groetjes vanuit vidámpark!
Vandaag net wakker geworden in de Chained Oak B&B! Straks nog een halve dag Alton Towers en daarna naar huis. Succes met het stemmen!
Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis
Zonnige groetjes uit Disneyland Parijs! Veel volk, maar voor dergelijke zomerdagen begrijpelijk en verrassend genoeg doenbaar!
Minder leuke groetjes uit een geëvacueerd MPG...
Groetjes vanuit een zonnig Allou! Fun Park!
Göteborg, waar ik met de jarige Florian de Europese B&M-bingo vlotjes behaalde Got nytt år!
De African Lodge bar in hotel Bell Rock, Europapark
Groetjes vanuit Disney California Adventure. Eventjes schuilen in Cars Land voor de regen... Space Mountain nog altijd niet kunnen doen omdat een idioot daar tijdens de rit is uitgestapt 2 dagen geleden. Iemand met cognitieve beperkingen, en dan vragen sommige mensen zich af waarom pretparken zo streng zijn met hun gehandicaptenbeleid :/. Beter nog wat verstrengeld!
Is in de meeste parken al streng genoeg volgens mij. Ik hoop vooral dat men niet een volledige groep mensen zal laten opdraaien voor de fout van één persoon. Ik doe deze uitspraak ook niet zomaar ... ik heb ooit eens het invalidenbeleid van een tiental parken met elkaar vergeleken en bijna altijd zit het goed in elkaar en merk je dat het park er grondig over nagedacht heeft. Wel moet ik toegeven dat mijn opzoekwerk al uit 2017 dateert.
Laatst gewijzigd door Azmidiske; 31-01-19 om 21:53.
Once you sit back, you never go back.
Met alle respect maar weet je wel wat er allemaal komt kijken over veiligheid bij een attractie?! Als mindervalide kun je nu eenmaal niet alles doen als een valide persoon. Dat klinkt hard maar het is gewoon de waarheid. Zou jij het ok vinden om een blind persoon te laten autorijden?!
Groetjes uit Knotts Berry Farm, er loopt hier geen kat rond. Het is hier middag en we hebben nog maar 2 coaster te doen.
Groetjes uit Disneyland Parijs en Village Natures! Ben eens benieuwd naar het zwembad!
Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis
Groetjes vanuit pizzeria Il Posto in Londen, waar we de wachtrijen van Chessington zullen verteren...
Groetjes uit de wachtrij van Popcorn Revenge!