X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 376

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ik veronderstel dat het hier gaat over de grondlaag en dat er nog een andere kleur op komt?

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderV Bekijk Berichten
    Ik veronderstel dat het hier gaat over de grondlaag en dat er nog een andere kleur op komt?
    Awel, ik vraag dat mij ook af. Want ik zie wel een duidelijk verschil tussen track en supports. Maar bij beige/bruin en goud had ik toch iets anders in gedachten. Langs de andere kant, mocht dit het eindresultaat zijn...ik begrijp het ergens wel!

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Het zijn wel nog altijd de oude treinen van Cobra. Nuja, als die nog niet versleten waren lijkt het me ook maar logisch dat ze die behouden hebben. Qua kleur lijkt me dit toch wel een verbetering, zeker in combinatie met de nieuwe kleur van de baan.

    Ik hoop dat dat terras van dat nieuw horecapunt groot genoeg zal zijn, want dat lijkt me een uitgelezen plaats om te genieten van een maaltijd of drankje bij goed weer. Je hebt zicht op 2/3de van het park en zit toch vrij rustig. Zalig toch? Al lijkt dit op de concept arts eerder klein...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •