Hoogste punt:
Offtopic // Ondertussen werd er nog nieuw track geleverd voor een Vekoma Shockwave+:
https://rcdb.com/17412.htm
Toch wel een leuk project om te volgen!
Nieuwe drone-beelden:
Fan zal ik nooit worden van zo'n constructie, maar de baan zelf lijkt me toch al heel tof te worden.
Drop it:
Stall:
BREAKING: Zadra opent op 15 augustus 2019!
De baan is ondertussen volledig rond en kiddie coasters Frida en Draken werden dit weekend reeds geopend, samen met het nieuwe gebied.
Laatste stuk track:
I surpose: change the subject title: WOW, dat is snel gegaan, stilaan maar zeker begint dit park SERIEUS mijn aandacht te trekken, maar voorlopig, als ik moet kiezen, bezoek ik eerst liever het Poolse Legendia ...
Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.
Een baan een jaar te vroeg openen, dat hebben we nog niet vaak gezien...
Merde, ik ga nog spijt krijgen :P
Neen, Mooie fotos/video en chapeau voor het park.
Meestal bij projecten waarbij de geschatte bouwtijd er ferm over gaat. Ik kan me nog herinneren dat er in het begin van dit project toch wel veel reacties waren (niet noodzakelijk uitsluitend op dit forum) dat de bouwtijd wel ?rg lang was.
In veel gevallen is dat natuurlijk niet verkeerd. In Dubai zijn er genoeg teleurstellingen geweest omdat de bouw juist veel langer duurde dan verwacht. Dat wil je toch liever voorkomen, zeker als je het vooral van buitenlandse toeristen moet hebben.
Geheel verrast ben ik niet, want ik vond het op het parkplan al te gedetailleerd ingetekend met vermelding van 'binnenkort' i.p.v. volgend jaar, maar toch wel straf dat ze dit al kunnen openen een jaar voor de normale opening!
Op zich ziet het geheel er wel knap uit, maar ik vind het net iets te 'proper' allemaal. Over enkele maanden zal dit al wat anders zijn als er al wat meer passage geweest is en en de beplanting ook al wat bijgegroeid is, maar in elk geval weer een mooie stap vooruit voor Energylandia!
Een sneak peak van de trein:
Dat ziet er wel al heel erg badass uit.
FOMO Coaster meldt dat de opening van Zadra voorzien is op 15 augustus, dus heel kortbij. Een eerste trein staat intussen op de rails.
Op 22-8 (komende donderdag) is de persopening van Zadra. Dus wie komend weekend naar Krakau gaat, zal de baan normaalgezien kunnen doen
Inmiddels is de eerste onride ook te zien op het Youtube kanaal van Energylandia: