Ik durf te betwijfelen of de Rookburgh-zone open gaat zolang er soc. dist. wordt opgelegd. Een extra zone betekent heel simplistisch wel meer ruimte en mogelijk meer spreiding van het volk. Maar in dit compacte park zal een nieuwigheid van dit formaat toch vooral een extra massa volk aantrekken. Dat lijkt me moeilijk te handhaven is, zowel wat het beperkt aantal dagelijkse tickets met datum-reservering betreft als ter plaatse in Rookburg.

Ja, PHL zou een tijdslot kunnen toevoegen m.b.t. een uurtje Rookburg. Dat deed Efte b.v. voor abonnees bij pre-views van Symbolica. Maar dat was 3 jaar voor Covid-19 en in PHL gaat het om een hele zone en om alle potentiële bezoekers, ook de niet-abonees. Dat zie ik ze toch niet geregeld krijgen in het huidige keurslijf van anderhalve meter afstand. Stel dat er dan opeens een storing van een uur optreedt.

Of we zouden moeten social distancen à la Marc - duw nog eens een voetbalclub in de afgrond - Coucke in zijn zootje (weliswaar volgens de infobron Drie-Maal-Nul).