Het is een mogelijkheid, en aangezien dat men bekend heeft gemaakt dat er een element gebruikt wordt die Gerstlauer nooit eerder gebruikte in verwerkt zit lijkt me dit een plausibele mogelijkheid. Het zou ook de iets ruimere radius van de top van de lift verklaren (afgaande op de supports).
Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.
Het kan wel een optie zijn. Al zou ik dat persoonlijk toch een vreemde investering vinden. Dan hebben ze eigenlijk, zeker voor de gemiddelde bezoeker, twee quasi identieke achtbanen staan.
Niet dat ik dat erg zou vinden, van mij mag elk park gerust meerdere launch coasters zetten
Video-update, waarbij oa duidelijk de lifthill-delen met uitsparing voor de ketting zichtbaar zijn.
Er is nu ook een nieuwe pagina op hun website die regelmatig voor updates zal zorgen en spreekt over een "epic summer 2020": powerpark.fi/2020
Weten we ondertussen al of dit effectief aansluit op de bestaande coaster?
Het ding blijft groeien:
Op 3 februari gaan we wat meer te weten komen:
Ondertussen blijft men ijverig verder bouwen:
Gaat dit een achterwaartse ervaring worden?
Het topje van de lifthill werd eindelijk geplaatst:
En ook het testen is begonnen:
Pitts Special is de naam en zal vandaag nog openen! 43,5 meter hoog, 85 graden drop, 100 km/u en 693 meter lang.
Meer informatie: https://www.powerpark.fi/huvitukset/.../pitts-special
Dit ziet er in mijn ogen toch echt niet zo goed uit. Precies serieuze schokken die je te verwerken krijgt, en die zullen er niet op beteren na verloop van tijd. En met de slakkengang dat het karretje over dat eerste element gaat, dan lijkt het erop dat het ook niet de laatste keer zal zijn dat hij het niet haalt...
Ik denk dat het schokken er veel erger uit ziet dan het is.. De On-Ride ziet er idd niet heel spectaculair uit, maar de realiteit kan met dit type achtbaan nog wel eens verrassen.