Nu heb ik vroeger nooit in die ruimte hoeven te staan. Nu met Corona zal dat wellicht wél het geval zijn. Maar zodra dat voorbij is verwacht ik niet dat deze ruimte nog veel gebruikt gaat worden.
Nu heb ik vroeger nooit in die ruimte hoeven te staan. Nu met Corona zal dat wellicht wél het geval zijn. Maar zodra dat voorbij is verwacht ik niet dat deze ruimte nog veel gebruikt gaat worden.
Ik heb toch mijn twijfels dat dit de definitieve staat is van het gebouw. Indien wel dan is dat extreem ver onder de norm die EP altijd, of toch de laatste jaren, heeft weten aan te houden. Ik hoop dat dit een tussentijdse oplossing is en dat ze bij toekomstige uitbreiding van het park dit nog omvormen naar iets degelijks. Dit is gewoon ondermaats en lijkt wel op een parkeergarage.
Oei ... Dit vind ik nu persoonlijk toch een enorme teleurstelling. De 360 graden domes hadden nog iets om door te wandelen of kort even in te staan, maar dit lijkt me nu wel saai om een tijd in te staan wachten. Jammer dat men de kans niet gegrepen heeft om het wat meer te doen aansluiten bij het uiteindelijke thema van de baan in plaats van dit enorme sponsor gedoe ...
Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.
@rein Ik wis niet dat er buiten een buis lag maar mijn punt was vooral in het veehok.
bedankt om dit te laten zien.
Ik begrijp EP wel met de sponsering (free money) maar doe het dan toch goed en zeker in een park dat rond landen draait het goede gebied. in dit geval Duitsland of Rusland.
Precies.. Een fatsoenlijk park zou je eigenlijk niet met Sponsoring moeten lastig vallen, maar als je het goed in het thema kunt verwerken, kan het zelfs een meerwaarde zijn. Misschien wel het makkelijkste voorbeeld is Coca Cola, dat perfect past in veel Amerikaanse settings. Heb je een biergarten als Thema, dan wil je daar ook wel wat Sponsring van bijvoorbeeld Erdinger hebben. Jaren 70 thema: Marlboro. Je hebt genoeg merken die prima in een thema te gieten zijn. Eigenlijk de meeste wel, als je echt wilt.
No politics here, I know. Maar grote visionairen op gebied van marketing en sponsoring zie ik niet meteen binnen de huidige Mack-Dynastie.
https://www.europapark.de/nl/attract...-nord-stream-2
https://www.hln.be/buitenland/duitsl...oore~a55c67e0/
Misschien is het een alternatieve optie om Noors gas van Zeebrugge of Duinkerke rechtstreeks naar La Panne sur Mer te leiden om aldaar de coaster een booster te geven?
Klik hier om de sarcasme-modus te deactiveren.
Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 22-02-22 om 17:27.
Klik; sarcasme geactiveerd;
er zijn opties om gas te transporteren: het Europees energienetwerk bevat ook gas.
klik ; sarcasme kan niet worden gedeactiveerd; klik ; klik; error sarcasme overlood
Het was een geniale zet om gecontesteerde zaken te sponseren in het land dat ze gecontesteerd worden.
En plots staat er enkel nog maar "blue fire Megacoaster" op de website:
https://www.europapark.de/nl/attract...re-megacoaster
De Mack'ers lezen hier mee op het forum, dat is nu wel bewezen