Een topic die ook op het oude forum bestond. Wat is jou avatar?
Momenteel steelt Rajah de kop van berichten:
Een topic die ook op het oude forum bestond. Wat is jou avatar?
Momenteel steelt Rajah de kop van berichten:
Een onridefoto van de Rattenmühle in Familypark Neusiedlersee:
Niet mijn favoriete achtbaan of zo, maar wel een leuke herinnering aan een leuke dag !
Grumpy !
Waarom ? Disney en Grumpy fan natuurlijk
Bij mij is het Moem die erop staat, een Scandinavische trol die eruit ziet als een nijlpaard!
Op't vorige forum was het het Saab logo, maar dat merk is nu echt wel geschiedenis...
Intussen heeft Rajah plaats gemaakt voor Thomas O'Malley:
Ik heb moppersmurf en mijn niet mis te verstane boodschap aan Zweedse boomknuffelaars verwijderd op het moment dat Wildfire terug in bedrijf ging.
Geen idee of m'n huidige avatar (Van waar dat woord? Van die hyper-politiek-correcte-sorry-natives-flilm?) een echte coaster of een bewerking betreft. En als zuurpruim iets hartvormig kiezen, vond ik wel een geestig ideetje.
What Avatar?
Ik kan je als zuurpruim een beetje helpen: De term Avatar voor zoiets is vééél ouder dan de film/strip
Avatar heeft nogthans een passende betekenis in die film. Een avatar is namelijk een representatie/vertegenwoordiging van iemand in een andere vorm (meestal in de digitale wereld). Nintendo noemt het een Mii, maar het is in principe hetzelfde. (wat dat betreft is het dus de tekenfilmserie "avatar" die de betekenis niet helemaal correct gebruikt).
Bij mij is het het logo van Oblivion.
Reden: geen
Mijn avatar is het campagnebeeld van Cykell, de meest briljante reclame voor fietsendragers die er bestaat! Ik zag deze foto voor het eerst op een kartonnen paneel bij Fietsen Niclaes te Heverlee. Als ik in de toekomst ooit een fietsendrager zou kopen, dan zou het hoe dan ook dit merk zijn om hen te belonen voor hun schitterende vondst
En voor alle duidelijkheid: Ik probeer hier geen sluikreclame te maken voor Cykell, ik wil jullie gewoon uitleggen waarom ik voor deze avatar heb gekozen
Ik zal meteen ook mijn onderschrift verklaren: door een veel bekender citaat aan te passen, geef ik een hint naar wat mijn favoriete plaats in een achtbaantrein is.
Once you sit back, you never go back.
De standy van bij Wodan mijn nieuwe favoriete woodie!
Een kort maar krachtige baan