X

Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 4 van de 4

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht

Re: 09/08/2025 & 10/08/2025 Fuji-Q Highland

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Het park is na bovenstaande lectuur toch wat gedaald op m'n verlanglijstje, waarvoor dank.

Apart betalen voor toegang tot Thomas Land wist ik ook niet. Jammer want daar wil je wel eens doorlopen, ook al behoor je niet tot het attractie-publiek. Ik denk dat dit het eerste is van de drie Thomas-landen is (Drayton Manor in het VK en één nabij Boston, VS). Hebben jullie de Mount Fuji (deels) kunnen opwandelen? Japan lijkt me - buiten de grote steden - bovenal een natuurland.
    Mocht je willen gaan, zou ik toch ook niet te lang wachten. Naast de vele voorschriften op de attracties zijn er ook leeftijdrestricties. Zo is er voor een aantal achtbanen de leeftijdgrens max. 54 of 64 jaar (niet super duidelijk te zien op de foto's aangezien ik ze moest verkleinen qua formaat).

Thomas de trein is ook wel redelijk populair in Japan blijkbaar (naast Mario, Pokemon, Doraemon, Hello Kitty, Nijntje, ...), want we hebben nog 2 treinen gezien in stations.

Op de Fuji kan je ook niet zomaar wandelen. Je kan hem ook maar een tweetal maanden per jaar beklimmen, mag niet te veel wind zijn, aantal beklimmers is beperkt, ... De berg is ook meestal 's zomers in wolken omhuld. Als het mooi weer is wolken, slecht weer geen wolken
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen       

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten