Tja.. ik heb inderdaad Ja gestemd. Niet zo zeer omdat ik al dan niet fan ben van het systeem, maar wel omdat het het ideale moment is voor zo een test. Normaal ging de Python nu ergens toe gaan voor de complete renovatie. Omdat er een aantal baandelen blijkbaar nog niet klaar zijn, blijft hij onverwacht toch open tot december.
Dus als je dan toch zo een systeem wilt testen, en het blijkt dat je de baan onverwacht nog een paar maanden extra kan open houden, dan kan je deze test maar beter nu doen. Ik veronderstel dat er aan de hand van de test zal beslist worden om ook de wachtrij aan te pakken. Eventueel een fastpas rij toevoegen of enkel nog een fastpas rij over houden (Een ingekorte wachtrij?) of gewoon alles behouden zoals het is. Dus het uitstel van de renovatie komt eigenlijk niet helemaal ongelegen denk ik...
Dus nee, ik ben geen fan, maar toch JA want dit is het ideale moment om zo iets te testen en de vraag was niet of we voor of tegen dit systeem zijn, maar wel of het testen van dit systeem een goed plan is.... :-p