X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Maandag ook nog eens het park bezocht, en het was er best druk! Wellicht dat het extreme weer van vorige week er voor iets tussen zat, en dat mensen zo hun bezoek hadden uitgesteld, maar al bij al ging alles behoorlijk vlot in het park.

    Spijtig genoeg wel een aantal attracties die gesloten waren...
    - TFC was 's ochtends wel geopend, maar rond de middag gesloten. Op de schermen stond aangeduid dat er een technische storing was.
    - King Kong was 's ochtends open, maar ook rond de middag gesloten. De operator die deze moest openen was ziek, en een andere moest dan naar zijn eigen attractie.
    - BB ook de hele dag gesloten, ondanks dat het best nogal warm was.
    - MM hele dag gesloten, Revo wel open.
    - DC zonder VR (stond ook zo aangekondigd op de schermen)

    Daarnaast waren er ook heel wat snackpunten gesloten. Op sommige plaatsen gaf dit maar een troosteloze sfeer. Maar toegegeven, toen wij gingen eten in de Mc Monkey werden we wel snel geholpen...

    Jammer dat het toch wel nog steeds mogelijk is om zoveel attracties en horecapunten te sluiten... Hopelijk wordt hier in de toekomst toch wel echt aan gesleuteld!

    En nog ??n keer zagen: als op de schermen staat dat de wachtrij van Fury sluit om 17u30 - 17u45, dan sluit je hem ook pas dan! Niet nog eens een kwartier vroeger...

    Maar goed, na het negatieve ook de positieve sfeer:
    - Land of Legends heeft nog wat upgrades gehad, waaronder het pad in de wachtrij van Fury werd beklinkerd en je hoort de sfeermuziek in het hele themagebied. Op die manier toch al een grote verbetering t.o.v. de losse steentjes die ervoor lagen.
    - Fury kreeg ook audioboodschappen in de wachtrij, die aanduiden welke kant je moet nemen voor vooruit of kiezen + niet op decorelementen lopen of klimmen.
    - Alle open attracties draaiden op volle capaciteit, waardoor de wachtrijen beperkt bleven.
    - De show is een leuke toevoeging, maar hier en daar mag er nog wat gesleuteld worden. De capaciteit lijkt inderdaad nogal beperkt, door 3 kleinere tribunes, maar ik vermoed dat die evenveel zitplaatsen bevatten als de motorshow vorig jaar. De show draait vooral dus rond Fury, en dus vuur. Minder om de andere natuurelementen. Daarom ook dat de eerste sc?ne mij niet helemaal duidelijk is wat hiervan de bedoeling is. Als iemand hier meer over kan zeggen, laat het me gerust weten Op het einde doen ze iets speciaals met staafjes, maar zonder veel te spoilen, wordt het hier ook wel iets te commercieel qua boodschap. Wie de show gezien heeft, weet wellicht wat ik bedoel.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    - BB ook de hele dag gesloten, ondanks dat het best nogal warm was.
    Vandaag was hij ook dicht en lag er een boot zomaar los te dobberen.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Op het einde doen ze iets speciaals met staafjes, maar zonder veel te spoilen, wordt het hier ook wel iets te commercieel qua boodschap. Wie de show gezien heeft, weet wellicht wat ik bedoel.
    Ik kreeg hier ook eerder het gevoel dat ik naar de openingsshow aan het kijken was. Show best ok? maar einde kwam nu wel wat geforceerd over.

    Wat Fury betreft misschien toch licht teleurgesteld. De launch vind ik prima, zowel achterwaarts als voorwaarts zeker dik ok?! Maar het verdere ritverloop en dan vooral die laatste inversie doen me denken aan de "te ronde" looping van Typhoon met iets te veel g-krachten.
    Verder ben ik van Land of Legends en zijn uitwerking wel enorme fan, vooral de soundtrack van IMAscore dan! Wachtrijen van Typhoon en Sledge Hammer vind ik zeer leuk uitgewerkt.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •