X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 17 van de 17

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Tokyo DisneySea 13-14/06/2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T-Bô Bekijk Berichten

    I.v.m. je bevindingen van Tower of Terror (die overigens opende in 2006, niet in 2001) heb ik nog een vraag. Welke projecties herkende je uit Parijs? Of bedoel je het spiegeleffect? want dat laatste vind ik in Tokyo logischer (Shiriki Utundu kan zaken laten verdwijnen) dan in Parijs. Je hebt trouwens wel gelijk dat de valervaring een pak softer is in Tokyo. Voor de hevigste valervaring moet je overigens naar Florida .
    Woops, ik ging ervan uit dat de attractie er bij parkopening al was. Zo lijkt het aanbod anno 2001 nog een stuk kleiner hé . Ik bedoelde de manier waarop de mensen in het bakje verdwenen denk ik, met zo'n (groene?) gloed rond hen. Het kwam me heel bekend voor en ik had nog nooit een onride van de Japanse versie gezien, dus ik vermoed dat ik het kende van Parijs?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T-Bô Bekijk Berichten
    Vreemd overigens dat ze jullie 'The Magic Lamp Theater' hebben afgeraden op basis van taal. Ik weet dat ik hier een vertaaltoestelletje kreeg (zoals in de Tiki Room). Niet dat je veel hebt gemist overigens . Wist je trouwens dat je bij iedere attracties of bij het centrale infopunt een Engelstalig boekje met kaartjes kan krijgen. Hierop staan alle verhaallijnen van de attracties uitgelegd en dat met cool artwork. Prima gratis souvenirs! Vooral het kaartje van Sindbad is super, omdat hier de songtext in het Engels op staat (het nummer werd origineel in het Engels gemaakt door Alan Menken); Lyrics trouwens ook hier: KLIK (Topsong overigens!). En gezongen met orkest: KLIK
    Ik kan me tevens goed inbeelden dat Turtle Talk, een attractie die volledige wordt gedragen door taalhumor, een zeer hallucinante ervaring opleverde. Bij een eventueel bezoek aan Parijs kan ik net als Thijs 'Stitch' aanbevelen .
    Allemaal dingen waar we dus niet van op de hoogte waren . Nu waren we zo al erg omvergeblazen door het park, maar dit is leuk om te weten voor de volgende keer! Thx!

    Wat Journey betreft: de onderhoudskalender was er pas/had ik pas bekeken na het boeken van de vlucht, dus het is niet dat ik er een mouw aan kon passen. Maar Tokyo is hoe dan ook een stad waar ik terugkom en Disneysea kan dan gewoon niet ontbreken. Er is altijd nog een andere dag.

  2. #2

    Re: [TR] Tokyo DisneySea 13-14/06/2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Woops, ik ging ervan uit dat de attractie er bij parkopening al was. Zo lijkt het aanbod anno 2001 nog een stuk kleiner hé . Ik bedoelde de manier waarop de mensen in het bakje verdwenen denk ik, met zo'n (groene?) gloed rond hen. Het kwam me heel bekend voor en ik had nog nooit een onride van de Japanse versie gezien, dus ik vermoed dat ik het kende van Parijs?
    Klopt, dit zit ook in de versie van Parijs. Dat bedoelde ik ook met de spiegelscène. Hij is lichtjes anders, maar ik vind het effect in beide attracties zeker toepasbaar. In Japan laat Shiriki Utundu je verdwijnen, waar het in Parijs toont dat je in de Twilight Zone wordt opgenomen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •