X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 75

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trainfreak Bekijk Berichten
    Ik versta al die slechte ervaringen bij Anaconda niet.
    Ik deed die in de zomer van 2014 en zo slecht beviel die mij echt niet!
    Al hangt het wel veel af van de plaats waar je zit precies, want de persoon die achter mij zat, had het minder goed als ik..

    Terug on-topic:
    Mijn pijnlijkste ervaring is nog altijd Furious Baco van PortAventura
    Ik heb twee zeer pijnlijke ervaringen gehad:

    - Anaconda in Walygator in 2012... De eerste zitjes waren gevuld met zandzakken en mocht je geen plaats nemen. Mijn beste vriendin die naast mij zat, wel bij haar kwam haar BH wel heel los dus toen was het echt erg. Blij om te horen dan dat het pijnlijke aspect alvast weg is.

    - Bandit, hier heb ik toch een sterke scheut in mijn nek gekregen die ik niet snel ga vergeten...

    - Space Mountain Mission 2: Dit was echt een hit or miss. Soms had ik totaal geen last en was het een top rit. Andere keren had ik minder geluk en zeker aan mijn benen kreeg ik soms rake klappen. Gelukkig is dat nu opgelost.

    Heb ook in Amerika nog enkele houten coasters gedaan die mij niet zo bevielen maar minder memorabel gezien ik al niet meer weet welke

    Wat Gouderix betreft, oké het is geen B&M, maar het viel wel mee. Idem voor Furius Baco, door de lancering doe ik die baan graag nog eens opnieuw.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  2. #2

    Re: Pijnlijkste attractie ervaringen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Mijn beste vriendin die naast mij zat, wel bij haar kwam haar BH wel heel los

    Hier zie ik het probleem toch niet echt?!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •