X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Capaciteit en Jimmy Neutron in een zin, das als vloeken in de kerk Dat ding heeft een capaciteit van 675pph.
    Ja, maar die in Duitsland heeft maar 1 treintje. In Walibi kan je er een 2de bijplaatsen. Uiteindelijk was het maar een voorbeeld en kan er eender wat worden geplaatst. Voor mij is het goed als het een toffe familieattractie wordt. Zowel een family coaster als een andere familieattractie is voor mij in orde (met heel toffe theming).

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matx30 Bekijk Berichten
    Ja, maar die in Duitsland heeft maar 1 treintje. In Walibi kan je er een 2de bijplaatsen. Uiteindelijk was het maar een voorbeeld en kan er eender wat worden geplaatst. Voor mij is het goed als het een toffe familieattractie wordt. Zowel een family coaster als een andere familieattractie is voor mij in orde (met heel toffe theming).
    LAat ze maar eens gek doen en een soort Pegase bouwen, zoals Parc Asterix eentje krijgt

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •