X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 224

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Ik wil me niet te veel mengen ofzo in deze discussie, maar ik wil toch mijn bewondering uitdrukken voor Lalaland, om speciaal een account aan te maken om vol (laten we wel wezen) in de aanval te gaan tegen de mening van Etwien. (Niet dat dat super-relevant is voor de waarde van jouw mening uiteraard, al moet ik zeggen dat ik iets meer waarde automatisch, al dan niet bewust, ga hechten aan Etwien, dan aan iemand die op dit forum nieuw is en klaarblijkelijk als doel heeft te discussiëren op een bedenkelijk niveau.)

    An sich niks mis met een goede discussie, maar ik snap de fascinatie van jou, lalaland, niet zo goed om per sé in discussie te blijven willen gaan tegen Etwien. Soms is je punt wel al bewezen en helpt het niet om het te blijven herhalen.

    On-topic misschien, ik snap Etwiens punt zeer goed hoor. Laten we een beetje eerlijk wezen en toch wel erkennen dat er daar wat fouten zijn gebeurd in het verleden.

    Echter lijkt me dit wel een investering die de moeite is en niet per sé ondoordacht. Ik ga het zeker niet afschrijven en zie er dus wel potentieel in. (Maar hey, dat is mijn mening.)
    Je vois la vie en des biscuits.

  2. #2

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    bewondering uitdrukken voor Lalaland, om speciaal een account aan te maken om vol (laten we wel wezen) in de aanval te gaan tegen de mening van Etwien.
    @Lalaland: er zijn hier op dit Forum nog veel onderwerpen en parken om over te discussiëren. Los van de quotes van Etwien.

  3. #3

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Ik wil me niet te veel mengen ofzo in deze discussie, maar ik wil toch mijn bewondering uitdrukken voor Lalaland, om speciaal een account aan te maken om vol (laten we wel wezen) in de aanval te gaan tegen de mening van Etwien. (Niet dat dat super-relevant is voor de waarde van jouw mening uiteraard, al moet ik zeggen dat ik iets meer waarde automatisch, al dan niet bewust, ga hechten aan Etwien, dan aan iemand die op dit forum nieuw is en klaarblijkelijk als doel heeft te discussiëren op een bedenkelijk niveau.)

    An sich niks mis met een goede discussie, maar ik snap de fascinatie van jou, lalaland, niet zo goed om per sé in discussie te blijven willen gaan tegen Etwien. Soms is je punt wel al bewezen en helpt het niet om het te blijven herhalen.

    On-topic misschien, ik snap Etwiens punt zeer goed hoor. Laten we een beetje eerlijk wezen en toch wel erkennen dat er daar wat fouten zijn gebeurd in het verleden.

    Echter lijkt me dit wel een investering die de moeite is en niet per sé ondoordacht. Ik ga het zeker niet afschrijven en zie er dus wel potentieel in. (Maar hey, dat is mijn mening.)

    Ik volg al lange tijd dit forum, maar postte lange tijd niets. Maar ik begon het wat beu te worden dat Etwien altijd hetzelfde herhaalt over woodies en hij blijft maar Bellewaerde neerhalen, terwijl hij de positieve elementen nooit aankaart. Geen enkel pretpark is perfect, ook Bellewaerde niet, maar als je je een echte pretparkfan wil noemen, dan moet je ook positieve elementen aanhalen, kwestie van wat objectief te blijven

  4. #4

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Ik ga eerlijk zijn. al lang zit ik hier te lezen hoe iedereen over de pretparken schrijft.( heb sinds vandaag een account)
    van A Tot Z en iedere dag zeg ik hetzelfde: is het respect dan zo ver te zoeken de dag van vandaag....

    Ik snap Lalalaland want Lalaland verdedigt niet alleen Bellewaerde maar ook het personeel.... NIET ALLEEN van Bellewaerde. Maar van alle parken.

    Misschien moet iedereen er eens bij stil staan hoe de mensen die daar dag in dag uit werken om alles klaar te krijgen, hoe mensen daar aan de attracties staan van smorgens om alles op te poetsen zodat jullie allemaal een leuke dag zouden beleven die mensen zijn er dan nog te de laatste seconde. enige wat jullie allemaal doen is een park afbreken op wat decoratie na. Dit doet pijn weten dat het park meer dan 75 ha groot is. Niet alleen wat jullie zien vraagt onderhoud... ER is zoveel meer dat jullie niet zien..... Ik ga eerlijk zijn . IK ben blij dat lalaland zo eens uitvliegt. tis niet alleen tegen etwien. er zijn er nog.

    Respect moet komen van 2 kanten komen maar eerlijk, respecteer dan ook het park zoals het is en wees blij met de investeringen die komen. Wees blij dat ze willen investeren, wees blij dat het niet de klassieke dingen zijn waar ze meekomen. wees blij met wat je krijgt.


    Groetjes van een kerel die zijn Hart al jaren in de pretparkwereld steekt om iedereen te doen glimlachen

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •