X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 152

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Leuk om een project te volgen dat snel vorderd.

    Het enige wat mij steeds opvalt in elke nieuwe video is de groene Fabula loods. Moest dit in Phantasialand staan, dan gooien ze er rotsen tegenaan.

    Wat zou de Efteling hiermee doen? Ik geloof niet dat ze die ongethemed zullen laten nu het een openener geheel zal zijn. Alhoewel...

  2. #2

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Leuk om een project te volgen dat snel vorderd.

    Het enige wat mij steeds opvalt in elke nieuwe video is de groene Fabula loods. Moest dit in Phantasialand staan, dan gooien ze er rotsen tegenaan.

    Wat zou de Efteling hiermee doen? Ik geloof niet dat ze die ongethemed zullen laten nu het een openener geheel zal zijn. Alhoewel...
    De zijkant van Symbolica heeft ook nooit rotsen gekregen. In theorie wordt die kant door bomen en struiken verstopt. Een fout die de Efteling helaas wel vaker maakt, want dat verstoppen door groen werkt enkel in de zomer. De rest van het jaar kijk je er dwars doorheen en zie je gewoon die groene loods staan. Tot dusver heb ik niet veel redenen om aan te nemen dat ze inmiddels beter hebben geleerd. In dit geval zal het er echter ook sterk van af gaan hangen in hoeverre M&M dichtbij de betreffende wand komt. Als de baan er op 2m langs gaat, zullen ze het toch écht moeten themen. Blijft de baan er op 6m of meer van af, ga je de loods wel nog zien, maar zal de Efteling er niets aan doen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •