X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 395

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Ik vermoed ook dat het beugelsysteem dezelfde is als die op Taron. Ik krijg bij het zien van de complete baan meer het gevoel van Expedition GeForce. Dit gaat een beest zijn. Volgend jaar zal ik na acht jaar terug een bezoekje brengen aan Walibi. Meer dan één reden om terug te gaan.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeffreyDC Bekijk Berichten
    Ik vermoed ook dat het beugelsysteem dezelfde is als die op Taron. Ik krijg bij het zien van de complete baan meer het gevoel van Expedition GeForce. Dit gaat een beest zijn. Volgend jaar zal ik na acht jaar terug een bezoekje brengen aan Walibi. Meer dan één reden om terug te gaan.
    Het volledige album staat online, waar het beugelsysteem ook duidelijker zichtbaar is:

    https://www.facebook.com/pg/themepar...7&__tn__=-UC-R

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] Intamin Mega Coaster 2021!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    Het volledige album staat online, waar het beugelsysteem ook duidelijker zichtbaar is:

    https://www.facebook.com/pg/themepar...7&__tn__=-UC-R
    yaaas, zelfde beugels als Taron.

    Ik ben verkocht hoor. Strakke lay-out, goeie treintjes en het gebied begint er al zeer mooi uit te zien. (Dat station zeg, toch wel echt topkwaliteit zo te zien.)
    Je vois la vie en des biscuits.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •