X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 304

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Op EP-fans.info zijn weer traditiegetrouw alle nieuwigheden van dit jaar opgelijst: hier te vinden.
    Wat me vooral opvalt, is dat men blijkbaar geen afscheid kon nemen van het thema van de Old 99, want er staat nu een circustent rond de Marionettenfahrt, met daarin figuren uit de voormalige attractie:



    Ook het animatronic-dierenorkestje dat bij de Old 99 stond, is verhuisd. Nu is het te bezichtigen bij de Oldtimerfahrt. Leuk dat deze zaken niet helemaal verdwenen zijn, maar misschien staan ze nu toch wel een tikje misplaatst. Ik moet het eens in het echt zien om het te kunnen beoordelen.

    Jim Knopf ziet er in ieder geval super uit!

  2. #2

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Wat ik me nu afvraag is of de show van het Historama word aangepast? Ik vond hem niet slecht en deed hem meestal wel.
    Net vorige week geweest, en ik denk dat de show aangepast is. De toegang ertoe staat toch volledig in het teken van Rulantica en ze zeggen duidelijk meer info in het previeuw centrum.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Op EP-fans.info zijn weer traditiegetrouw alle nieuwigheden van dit jaar opgelijst: hier te vinden.
    Wat me vooral opvalt, is dat men blijkbaar geen afscheid kon nemen van het thema van de Old 99, want er staat nu een circustent rond de Marionettenfahrt, met daarin figuren uit de voormalige attractie:



    Ook het animatronic-dierenorkestje dat bij de Old 99 stond, is verhuisd. Nu is het te bezichtigen bij de Oldtimerfahrt. Leuk dat deze zaken niet helemaal verdwenen zijn, maar misschien staan ze nu toch wel een tikje misplaatst. Ik moet het eens in het echt zien om het te kunnen beoordelen.

    Jim Knopf ziet er in ieder geval super uit!
    Het orkest aan de Old timer's valt echt super mee. Had het zelf niet door dat het vroeger ergens anders stond. De tenten aan de Marionettenfahrt vallen wel op en vond ik wel storend ten opzichte van de rest.

  3. #3

    Re: [Europa-Park] 2018 - Renovatie Eurosat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door punisher Bekijk Berichten
    Het orkest aan de Old timer's valt echt super mee. Had het zelf niet door dat het vroeger ergens anders stond. De tenten aan de Marionettenfahrt vallen wel op en vond ik wel storend ten opzichte van de rest.
    Ben er intussen ook geweest en ik kan je alleen maar gelijk geven. De Jingle Jangle Jungle Boys zien er schitterend uit in hun nieuwe kostuumpjes en sluiten naadloos aan bij de Oldtimerfahrt. Ze zorgen voor wat meer leven in de brouwerij en op die plek kon men dat ook wel gebruiken. Zie onderstaande foto die ik gemaakt heb:



    De Historamashow is trouwens ingrijpend aangepast. Het grapje met de telefoon is verdwenen, de entertainmentfiguren op de zijschermen zijn weg en vanaf nu is het echt een Rulantica-preview, gepresenteerd door Junior Club-presentator Benedikt Weber. Er wordt wel nog het bruggetje gemaakt naar de geschiedenis van het park en op die manier komen sommige delen uit de oude show nog wel terug.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •