Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
Dus ? Snap de toegevoegde waarde niet eigenlijk. Meningen zijn relatief, ook van kinderen natuurlijk . Plus, de Studios is nogal gekend om zijn 'steviger' karakter. Tot daartoe dus...

Oei ze hebben het in lichtaart precies nog steeds niet op orde, nochtans zag hun opzet er wel de moeite uit.
Lol, Inderdaad, meningen zijn relatief..

Ik vind het gewoon vreemd dat als je de jeugd vraagt, welk pretpark ze verkiezen, ze redelijk vaak dat parkje in Lichtaart verkiezen .. Dus ... ondanks alle gebreken die hier op gelijst staan, hebben ze het blijkbaar WEL in orde. Ze slagen erin hun doelpubliek een leuke dag te bezorgen.

Dus ik snap de toegevoegde waarde van jouw reply eigenlijk niet, door een duidelijk mening van iemand van het doelpubliek zomaar weg te lachen en op basis van een andere mening te concluderen dat ze het nog steeds niet in orde hebben. De mening van dat kind past natuurlijk niet in de kraam van het anti BJL front hier op het forum.

Dus kom ik terug op jouw mening met een kleine aanpassing:
Inderdaad, meningen zijn relatief.. ook die van volwassen pretparkfreaks natuurlijk :-)

PS: Mijn eigen mening: BJL zou zoveel veel sjeiker kunnen zijn mits een beter beleid en een paar kleine inspanningen ... maar ook dat is maar een mening. En ohja: DLP en de studio's vind ik verouderd, veel te duur, slechte horeca, onvriendelijk personeel en op de ene of andere manier als ik er kom is de Indianna Jones altijd gesloten .. de 2 slechtste parken van de top 10 van beste bezochte parken van Europa! Maar deze mening hoort misschien thuis in een andere topic ;-)