X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 23

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Dollywood] 2020: grootste investering ooit

    Toch wel bijzonder dat je zo snel al je track moet aanpassen, vind ik. Maar zoals gezegd, hopelijk zijn hiermee de technische problemen, waarmee de baan toch geregeld te kampen heeft, volledig verleden tijd.

  2. #2

    Re: [Dollywood] 2020: grootste investering ooit

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Toch wel bijzonder dat je zo snel al je track moet aanpassen, vind ik. Maar zoals gezegd, hopelijk zijn hiermee de technische problemen, waarmee de baan toch geregeld te kampen heeft, volledig verleden tijd.
    Het is duidelijk dat de topper track de extreme krachten van Lightning Rod niet aankonden zoals verwacht. Ze hadden beter Lightning Rod van de eerste keer in IBox uitgevoerd. Voor zover ik intussen gehoord heb is dat de launches veel consistenter zijn en de lift constructie een pak minder stress te verduren krijgt tijdens de launch.

    Ook werd de neus op de trein terug geplaatst (aangepast wel) want de voorbije jaren reed de trein zonder neus, wat de reden hiervan was weet ik niet meteen. Ik ben alvast blij dat men deze beslissing genomen heeft, en hoewel het een dure ingreep was zal dit zeker terugverdienen ik veel betrouwbaardere staat van operationeel zijn en bakken minder geld aan re-tracking.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •