X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timaz Bekijk Berichten
    Is de donderdag (in de Efteling) over het algemeen een goede dag om te gaan? Of is dit niet een van de rustigere dagen?
    In september is het normaal gezien best kalm in de Efteling, want quasi alle zomervakanties zijn dan al gedaan (op uitzondering van enkele Duitsers en hogeschoolstudenten na). Ik ben eens geweest in de eerste week van september, en we hebben nergens langer dan 5 minuten moeten aanschuiven. Dit is wel enkele jaren geleden, maar ik vermoed dat dit nog steeds het geval zal zijn. We zijn zelfs niet tot sluitingstijd gebleven toen, omdat we alles meermaals hebben kunnen doen.

    Wat je vraag betreft van donderdag, denk ik dat je daar ook goed mee scoort. Een maandag of vrijdag plakt aan het weekend, dus denk ik dat je dan iets meer drukte kan verwachten dan een donderdag. Behalve dan in mei of juni met de schoolreisjes dan, maar die zul je nu ook niet hebben.

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    In september is het normaal gezien best kalm in de Efteling, want quasi alle zomervakanties zijn dan al gedaan (op uitzondering van enkele Duitsers en hogeschoolstudenten na). Ik ben eens geweest in de eerste week van september, en we hebben nergens langer dan 5 minuten moeten aanschuiven. Dit is wel enkele jaren geleden, maar ik vermoed dat dit nog steeds het geval zal zijn. We zijn zelfs niet tot sluitingstijd gebleven toen, omdat we alles meermaals hebben kunnen doen.

    Wat je vraag betreft van donderdag, denk ik dat je daar ook goed mee scoort. Een maandag of vrijdag plakt aan het weekend, dus denk ik dat je dan iets meer drukte kan verwachten dan een donderdag. Behalve dan in mei of juni met de schoolreisjes dan, maar die zul je nu ook niet hebben.
    Oja, en nog even aanvullend. Efteling heeft op hun site ook een handige drukte kalender staan met de openingstijden. Hierop staat ook vermeld dat de dinsdag en donderdagen in september rustig zijn, terwijl de andere weekdagen normaal zouden zijn. Je kan die raadplegen via https://www.efteling.com/nl/park/openingstijden

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •