X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 240

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Goh, ik vind dat er toch wel één en ander veranderd is... Akkoord, het zijn niet de nieuwe attracties waarvoor je moet gaan, maar in beide parken is er toch wel wat nieuws te ontdekken:

    In het Disneyland Park:
    * Hyperspace Mountain vind ik toch wel een hele verbetering ook al ben ik geen Star Wars fan
    * Star Tours kreeg een grote update, waardoor elke rit wel anders verloopt
    * Big Thunder Mountain kreeg nieuwe effecten
    * Phantom Manor kreeg aanpassingen waardoor het verhaal ook duidelijker werd
    * Pirates of the Caribbean heeft een bekende inwoner: Jack Sparrow!
    * Disney Illuminations kwam er in de plaats van Disney Dreams (maar persoonlijk vond ik Dreams beter...)

    In het Walt Disney Studios Park:
    * Ratatouille heb je dan volgens mij nog niet gedaan?
    * Tower of Terror kreeg nieuwe programma's, die ook voor veel meer variatie zorgen!
    * Mickey & the Magician is ook het zeker het bekijken waard, maar zal wellicht niet voor direct zijn...
    * En als je hier nog even wacht, komt hier nog meer op je af!

  2. #2

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Goh, ik vind dat er toch wel één en ander veranderd is... Akkoord, het zijn niet de nieuwe attracties waarvoor je moet gaan, maar in beide parken is er toch wel wat nieuws te ontdekken:

    In het Disneyland Park:
    * Hyperspace Mountain vind ik toch wel een hele verbetering ook al ben ik geen Star Wars fan
    * Star Tours kreeg een grote update, waardoor elke rit wel anders verloopt
    * Big Thunder Mountain kreeg nieuwe effecten
    * Phantom Manor kreeg aanpassingen waardoor het verhaal ook duidelijker werd
    * Pirates of the Caribbean heeft een bekende inwoner: Jack Sparrow!
    * Disney Illuminations kwam er in de plaats van Disney Dreams (maar persoonlijk vond ik Dreams beter...)
    Hyperspace is indd een verbetering. Star Tours idem.

    BTM & PotC; gohja. Daarvoor moet je 't niet doen lijkt me. Goeie attracties, maar die 'vernieuwingen' zijn maar povertjes hoor.

    Phantom Manor is indd zichtbaar vernieuwd.
    Je vois la vie en des biscuits.

  3. #3

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Hyperspace is indd een verbetering. Star Tours idem.

    BTM & PotC; gohja. Daarvoor moet je 't niet doen lijkt me. Goeie attracties, maar die 'vernieuwingen' zijn maar povertjes hoor.

    Phantom Manor is indd zichtbaar vernieuwd.
    Daarin geef ik je wel gelijk

    Maar eerlijk, Pirates zonder Jack Sparrow vond ik wel wat vreemd. Akkoord, historisch gezien... maar de films hebben hun bekendheid wel bewezen, dus Jack hoorde er zeker thuis

    Vooral van BTM had ik meer verwacht van die 'explosieve scene' en was ik best teleurgesteld van het resultaat.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •