X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 235

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Wat ik betreur (ook al heb ik al 40 Belgische zomers meegemaakt):
    - Geen openlucht glijbanencomplex in Vlaanderen. Het enige in ons land bevindt zich bij mijn weten op een half vervallen Waalse camping.
    Onze Noorderburen hebben o.a. Splesj en het waterpark van Hellendoorn. En dan zwijg ik nog over Skara, Bø, Tusenfryd e.a. waar het ook niet alle dagen bakken en braden is.
    In Sint-Niklaas hebben we al meer dan 30 jaar een klein glijbanen complex en dit werkt. Enkele jaren geleden is dit vernieuwd en jammer genoeg is het wel minder spectaculair geworden dan vroeger. Zeker de steile glijbaan was vroeger top! (al is daar wel af en toe een incident met gebeurd wegens de korte uitloop recht in het zwembad)
    Nieuw: https://recreatiedomein.startpagina....k_de_ster3.jpg
    Oud, sorry voor de kleine foto, vond niks anders terug. https://nbocdn.akamaized.net/Assets/...0&maxwidth=638

  2. #2

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Ik kan jullie ivm vragen over hoe het parkeren in de toekomst zal verlopen beantwoorden, er komt een nieuwe parking bij naast C die parking D zal heten, er wordt onder andere een boerderij tegen de vlakte gebracht om de parking te realiseren, vanaf saptember zou men hiermee beginnen!

  3. #3

    Re: [Bellewaerde Aquapark] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vampire Bekijk Berichten
    In Sint-Niklaas hebben we al meer dan 30 jaar een klein glijbanen complex en dit werkt
    Oprechte excuses aan alle Sintniklazenaren. Ziet er al iets spectaculairder uit dan Lilse Bergen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •