X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Als ik het goed begrepen heb krijgt F.L.Y. net voor zijn launch een S-bocht en een 180° bocht. Een beetje het spiegelbeeld van Taron dus: gezien je hier langs de linkerkant toekomt en de launch rechts ligt. Zou dat een bewuste keuze zijn?

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Als ik het goed begrepen heb krijgt F.L.Y. net voor zijn launch een S-bocht en een 180° bocht. Een beetje het spiegelbeeld van Taron dus: gezien je hier langs de linkerkant toekomt en de launch rechts ligt. Zou dat een bewuste keuze zijn?
    Bochtenwerk is waar een flying het naar mijn idee van moet hebben. Gezien de nogal speciale omstandigheden zou het me heel sterk lijken als dat bewust gekozen is omdat Taron dat heeft.

    Overigens zit er wel degelijk verschil. Bij Taron is het inderdaad een 180 graden bocht. Bij FLY zit die meer in de buurt van 135 graden.

  3. #3

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Ik denk dat als ze een exta atractie bijplaatsen dit onder de achtbaan of er naast gaat zijn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •