X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Bobbejaanland heeft zonet op hun website de details voor halloween bekend gemaakt. De belangrijkste zijn:
    - Welp en Yummy worden betalend (5 euro per persoon per spookhuis, 7 euro voor beiden, 3 euro (per spookhuis) voor abonnees)
    - Voor 23 euro kan je een Horror pas kopen waarmee je 1x versnelde toegang hebt tot alle spookhuizen (ook de betalende) en tot Typhoon, Fury en Sledge Hammer
    - 5 nocturnes tot 21h (19, 26, 27, 31/10 en 2/11)
    - Alle shows van vorig jaar zullen nu ook weer te zien zijn (de Party of the dead wordt wel verplaatst van Adventure Valley naar het plein van Land of Legends en zal vanaf nu Epic Party heten)
    Opvallend:
    - Enkel vuurwerk op 31/10
    - Van Childhood Fears heb ik niets gevonden, dus ik vermoed dat deze niet meer aanwezig zal zijn tijdens de nocturnes

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExpeditionGeForce Bekijk Berichten
    Van Childhood Fears heb ik niets gevonden, dus ik vermoed dat deze niet meer aanwezig zal zijn tijdens de nocturnes
    Inderdaad, ik heb ook zo'n vermoeden. Langs de ene kant vind ik dit wel jammer. Het was best wel een goed spookhuis en bovendien zeer uniek om kinderland voor een keer te gebruiken als horrorlocatie. Langs de andere kant ben ik er ook niet zo rauwig om. Desondanks dat ik de ervaring heel erg vet vond, vond ik hem toch wat aan de korte kant. Bovendien was de capaciteit niet echt fantastisch waardoor de wachttijd als snel opliep.

    Toch vind ik het vreemd dat we Childhood Fears volgend jaar waarschijnlijk niet gaan terugzien. Volgens mij was toch bijna iedereen er enthousiast over.
    Wenn das Glück an eure Tür klopft, versäumt nicht zu öffnen

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •