X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 40

Onderwerp: [Heide Park] 2019

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Heide Park] 2019

    Damn dat ding is al zo lang dicht, dat ik het me niet meer juist herinnerde blijkbaar

    Wachtrij werd wel aangepast in 2016, zodat je geen langer been nodig hebt


    Naam:     heide-park-holzachterbahn-colossos-wartebereich-schraege.jpg
Bekeken:  1330
Groote:   846,0 KB

    Naam:     12321393_10153489410262546_1191286046045449371_n.jpg
Bekeken:  1266
Groote:   109,8 KB

    In mijn gedachten was de wachtrij hier tussen de bamboe door, maar was dat stuk omhoog blijkbaar vergeten

  2. #2

    Re: [Heide Park] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Damn dat ding is al zo lang dicht, dat ik het me niet meer juist herinnerde blijkbaar

    In mijn gedachten was de wachtrij hier tussen de bamboe door, maar was dat stuk omhoog blijkbaar vergeten
    Op de luchtfoto in Ignace zijn post kun je wel nog zien dat er bomen op het uiteinde van de wachtrij stonden die in principe het zicht op de rest van de baan belemmerde. Bij de ombouw naar "land der vergessenen" zijn die volledig weg gehaald (dat kun je bijvoorbeeld weer zien op een 360 graden foto op GMaps). Op zich kan ik me met dat nieuwe thema voorstellen dat er weer een nieuwe vorm van gezichtsbelemmering komt.. al denk ik niet dat het heel veel nut gaat hebben, gezien je alles vanaf de gewone paden al heel goed kunt zien.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •