X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 23

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Duinrell] 2017 - Uitbreiding Tikibad

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik vraag me altijd af of zo'n kegels wel een meerwaarde zijn in de glijpret. Da's geen tol, maar het oogt wel spectaculairder dan gewoon rechtdoor. Langs de andere kant lijkt het niet zodanig groot dat je echt veel meer dan een zwakke extra slalom kan uithalen.
    Ik heb een gelijkaardige baan gedaan in het waterpark van Slagharen en ik vond de kegels vooral de snelheid uit de glijbanen halen. Je valt er volledig in stil. Hetgeen wel leuk is, is dat je op die manier ook vaak achteruit de glijbaan verder aflegt - of je het nu wilt of niet!

  2. #2

    Re: [Duinrell] 2017 - Uitbreiding Tikibad

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik heb een gelijkaardige baan gedaan in het waterpark van Slagharen en ik vond de kegels vooral de snelheid uit de glijbanen halen. Je valt er volledig in stil. Hetgeen wel leuk is, is dat je op die manier ook vaak achteruit de glijbaan verder aflegt - of je het nu wilt of niet!
    Ik vind het bij deze cone glijbaan nog best meevallen:


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •