X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 592

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #23

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Ik was er gisteren, een overrompeling was het zeker niet, en ik zal beginnen met de positieve punten:

    - horeca was goed, nergens wachten en alles was open.
    - dizz draaide met 5 karren en daardoor een korte wachttijd
    - welp en childhood of fears waren best goed

    Tot daar het positieve

    - park open tot 21u, attracties tot 20u. Om 21.20u konden we wegrijden op een bijna lege parking. Tja wat moet je als je vanaf 20u nergens meer in kunt..

    - om 10u naar revolution, deze zou al open moeten zijn... en waren er terug uit om 10.30u. Toen we er stonden moesten eerst alle brillen nog getest worden door het personeel zelf. Toen we vroegen waarom we niet konden instappen werden we keihard genegeerd.

    - bij sonar werd om 14.05u de poort opengedaan maar wel de verkeerde. Toen we 10 minuten later er bijna in konden werden de bezoekers op het juiste pad binnengelaten (nl. Het treinspoor) maar wij stonden nog op het andere pad, gevolg: geduw, getrek en gescheld... ik ben de rij uitgegaan en heb er dan maar de
    Operations manager bijgehaald. Hallucinante toestanden.

    - capaciteit spookhuizen is een drama, 1 uur voor welp (en dat is dus nog kort), 2 uur voor sonar ( horen zeggen van anderen)

    - childhood of fears opent normaal om 18.30u, helaas... pas om 18.55u zijn ze eraan begonnen. Kort na ons werd de wachtrij alweer dichtgegaan. Wachttijd: 1u45min. Een nieuw persoonlijk record voor mij! Er worden 15 man per keer binnengelaten en er wordt gewacht tot die 15 man kinderland terug uit zijn. Geen idee waarom? Hier kan je veel meer man en veel meer groepjes doorsturen. Belachelijk!

    - bij de santa fe kon je ook een 'blood burger' krijgen. Maar het personeel wist dat niet, we hebben ze er dan maar zelf op gewezen dat ze het hadden
    Laatst gewijzigd door slimmerik; 28-10-18 om 10:03.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •