X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 6 van de 6
  1. #1

    [Legoland] 2018 - Project X krijgt VR

    Virtual Reality voor Legoland in 2018



    Vanaf volgend jaar krijgt Project X - een Mack Wild Mouse - in drie Legolandparken een update met Virtual Reality. Naast het park in Duitsland, krijgen ook de parken in Florida en in Maleisië de upgrade. In het Midden-Oosten is VR nu al beschikbaar, vanaf 2018 zullen ook de Duitse en Amerikaanse versie klaar zijn. Bij de seizoensopening op 24 maart 2018 is de VR-bril al beschikbaar, voor wie dat wil.

    Dankzij de bril zullen bezoekers een race kunnen maken in het Lego-universum. Ze nemen het op tegen andere bekende Legofiguren. Ook de wachtrij en vermoedelijk de naam van de attractie zullen aangepast worden.

    Meer info in ons artikel.

    ________________

    Wat denken jullie over deze vernieuwing? Het is alweer de zoveelste VR-attractie. Heeft dit volgens jullie nog echt een meerwaarde? Of is het nieuwe er nu wel van af? Hoe lang zal de "VR-revolutie" nog aanhouden?
    Redacteur Brakesection Magazine - RollercoasterFriend

  2. #2

    Re: [Legoland] 2018 - Project X krijgt VR

    Het is triestig, maar in dit park was de wilde muis nog één van de attracties met de meeste capaciteit... Dat is nu dus ook waarschijnlijk verleden tijd.

    Een serie wilde muis bochten met VR moet wel angstaanjagend zijn.

  3. #3

    Re: [Legoland] 2018 - Project X krijgt VR

    kan wel grapig zijn ook als je de producties van lego ziet

  4. #4

    Re: [Legoland] 2018 - Project X krijgt VR

    Een wilde muis met VR, dat lijkt me nu is echt een slechte combinatie...
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  5. #5

    Re: [Legoland] 2018 - Project X krijgt VR

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Een wilde muis met VR, dat lijkt me nu is echt een slechte combinatie...
    Precies! Lijkt me echt niet aangenaam, zeker als je in de film de bochten niet 'ziet' aankomen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    kan wel grapig zijn ook als je de producties van lego ziet
    Dat denk ik ook wel, Lego brengt de laatste tijd leuke films uit, dus als het een beetje in die aard is, kan het nog wel een leuke film worden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pretparkfan_2 Bekijk Berichten
    Wat denken jullie over deze vernieuwing? Het is alweer de zoveelste VR-attractie. Heeft dit volgens jullie nog echt een meerwaarde? Of is het nieuwe er nu wel van af? Hoe lang zal de "VR-revolutie" nog aanhouden?
    Voor mij is het echt wel genoeg geweest nu met VR. Op zich is het echt wel leuk om een achtbaan zo te beleven, maar er zijn ondertussen al zo veel parken met VR, dat ik het een beetje beu begin te worden. Ook dat het qua capaciteit meestal niet veel soeps is, stoort me. Het zal zeker niet de laatste achtbaan zijn waarop VR wordt ingevoerd, maar ik hoop toch dat het een 'hype' is en weer overwaait.

  6. #6

    Re: [Legoland] 2018 - Project X krijgt VR

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Precies! Lijkt me echt niet aangenaam, zeker als je in de film de bochten niet 'ziet' aankomen.
    Daarom juist dat ik dit net een heel interessant idee vond. En dat het een lego-film is lijkt me wel heel leuk en zal wel een goede film worden denk ik. Een wilde muis met VR, ik wil het toch wel eens proberen

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •