X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 134

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Bellewaerde. Ik heb grote kleppers en of parken uit verwegistan overwogen. Maar die zijn goed bezig en daar hebben je landgenoten weinig aan. Dat is het park dat ik het liefst terug zou zien stralen. Veronderstellend dat we ons ook een disney of een phantasialand hadden kunnen aanschaffen: kunnen we met de overblijvende centjes eindelijk terug wat mooie investeringen doen daar.

    Als je de almachtige god de vader was: welke trend of hype in pretparkland zou je dan in de kiem smoren voor hij zich ontwikkelt/ ontwikkeld had?

  2. #2

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Als je de almachtige god de vader was: welke trend of hype in pretparkland zou je dan in de kiem smoren voor hij zich ontwikkelt/ ontwikkeld had?
    De oprichting van pretparkgroepen zou ik met stip op 1 zetten. Die groepen worden eigenlijk alleen maar gemaakt om aandeelhouders dividend uit te keren, wat meestal/soms (schrap wat je zelf wil) resulteert in een minder innovatief of investerend park. Zonder de groepen zouden veel parken interessanter zijn denk ik.

    Op 2 zou ik de VR-hype zetten, die vind ik echt niets toevoegen aan parken en is voor mij een te gemakkelijke oplossing om thema weg te laten.

    Next:
    Wat is je beste openingszin ooit?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •