X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 88

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 2019: sloop China

    dat is de eerste keer dat ik de poor open zie maar voor dit park zou het wel de oplossing kunnen zijn op de vraag over hoe ze kunnen beginen met het china getelde te vernieuwen zonder het hotel te storen. Op zich is de poort wel groot genoeg om als doorgan voor het plein.

    het enige dat ik me dan afvraag hoever loopt de rikscha onder het plein door.
    ik zie ze nog dieper gaan daar om de atractie op zijn diepste punt gelijk te laten komen met taron.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 2019: sloop China

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    ik zie ze nog dieper gaan daar om de atractie op zijn diepste punt gelijk te laten komen met taron.
    Als ze dat doen zouden ze ruimte hebben voor 2 grote attracties. Eentje die zich volledig in het "ondergrondse" deel van de GR bevindt en een tweede die de bovengrondse hal van de GR en de restanten van de Silvermijn in beslag neemt (inclusief het pad er tussenin).

  3. #3

    Re: [Phantasialand] 2019: sloop China

    China lijkt mij de meest logische volgende stap, alleen ben ik niet overtuigd dat ze het Chinese themagebied volledig Chinees of aziatisch gaan behouden. Er zijn mogelijkheden om het gebied te splitsen (kant Ling Bao blijft Chinees, met eventueel extra attractie / kant shops + deel zilvermijn, Geister Riksja en Feng Ju kan perfect iets anders worden. Voordeel hierbij is dat ze de ingang van Colorado Adventure richting Silverado theater kunnen leggen. Zo kunnen ze die op termijn laten inpassen in een echt themagebied ipv Mexico momenteel.

    Nuja, we zien wel, maar het lijkt er toch op dat China onherkenbaar zal worden. Sowieso sluit ik me aan bij Ignace zijn opmerking, het gebied mist de grandeur die elders wel aanwezig is.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •