X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 224

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Bellewaerde is slecht bezig en Bellewaerde wordt te druk in een betoog, mmm vreemd, lijkt me dat ze ergens iets goed doen als er zoveel volk komt. Nieuwe achtbaan op stapel die in mijn ogen een behoorlijke family thrill gaat worden... Boehoe ik wil nen woodie.. Is het dan nooit goed

  2. #2

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Bellewaerde is slecht bezig en Bellewaerde wordt te druk in een betoog, mmm vreemd, lijkt me dat ze ergens iets goed doen als er zoveel volk komt. Nieuwe achtbaan op stapel die in mijn ogen een behoorlijke family thrill gaat worden... Boehoe ik wil nen woodie.. Is het dan nooit goed
    Nogal kort door de bocht, niet?

    JA ik ben blij met de nieuwe coaster. Had ik liever een woodie? Ja, maar daar draait het nu ook niet volledig om.

    Bellewaerden heeft jarenlang z'n gat gevaagd aan het onderhoud en systematisch vernieuwen van het park. Een zwembad van 1m² en een family coaster later lijkt iedereen de felle achterstand ineens vergeten? Dát verbaast mij pas.

    En de felle stijging in bezoekersaantallen vind ik een barslecht argument. Als je je abo's aan € 17 ten grabbel gooit kun je inderdaad makkelijk hogere cijfers halen, maar of het park ermee beter wordt is ten zeerste in twijfel te trekken.

    Mijn punt is dat Bellewaerde pas respect verdient als men het jarenlange wanbeleid goedgemaakt heeft, en dit is, met een zwembad, een duellerende alpine coaster en een familie baan nog zeker niet gebeurd. Vele attracties schreeuwen om een opknapbeurt, en als er eentje die krijgt is het zo half gedaan als mogelijk.

    Als ze de komende jaren consistent blijven investeren en het attractie en horeca aanbod kwalitatief uitbreiden, samen met de nodige grondige renovaties ga je mij niet meer horen klagen, maar 1 familie coaster en een zwembad met € 21 toegangsprijs die een postzegel groot is, is de jarenlange achterstand lang niet vergeten ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  3. #3

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Mijn respect verdien je pas als je een eigen pretpark kan uitbouwen, dat PERFECT is. Precies alsof je alles kent van alle pretparken. Ga misschien eerst eens even werken in een pretpark. Ik denk dat het eenvoudiger lijkt dan het is ...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •