X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Goh, ik zie de toekomst van Crazy Bats toch ook wel voor een ietwat langere periode hoor. Hollywood Tours kunnen ze volgens mij nog omvormen tot een ander thema door het interieur aan te passen. De gevel kan ook makkelijk aangepast worden door er desnoods een valse wand voor te zetten. Kijk wat Walibi bij ons gedaan heeft met Karma World... Het geheel oogt opeens ook een heel pak frisser dan het de laatste jaren was. Bovendien hebben ze vorig jaar nog maar ge?nvesteerd in Fantissima en dit jaar in TotN, dus zie je dat hier nog een toekomst in zit.

    Aan de andere kant van het park blijft het wat stiller, rond het China-gebied. Hier zie ik wel nog werken gebeuren. Wat ook een ferme upgrade mag krijgen is inderdaad die Piratenfilm, wat ook wel nog eens een kleiner tussenproject kan worden.

  2. #2

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    Vorig jaar zat dit record nog in een video waar alle wereldrecords in staan. als "langste donkere/indoor achtbaan ter wereld"
    video staat op youtube, facebook etc etc.
    Nu met Crazy Bats, en de aanloop er naartoe wordt het weer opgerakeld. Dat klopt. Vorig jaar was er nog sprake van dat Disney het record zou gaan verbreken, ik denk dat ze het daarom toen toch nog even iets mee wilden doen. Inmiddels lijkt het er echter op dat PHL het record blijft behouden.

    Ik zou het zeker niet erg vinden mocht de baan blijven bestaan met een degelijk thema. Echter zie ik niet hoe dat technisch mogelijk moet worden zonder er onrealistisch hoge bedragen tegenaan te smijten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Goh, ik zie de toekomst van Crazy Bats toch ook wel voor een ietwat langere periode hoor. Hollywood Tours kunnen ze volgens mij nog omvormen tot een ander thema door het interieur aan te passen. De gevel kan ook makkelijk aangepast worden door er desnoods een valse wand voor te zetten. Kijk wat Walibi bij ons gedaan heeft met Karma World... Het geheel oogt opeens ook een heel pak frisser dan het de laatste jaren was. Bovendien hebben ze vorig jaar nog maar ge?nvesteerd in Fantissima en dit jaar in TotN, dus zie je dat hier nog een toekomst in zit.

    Aan de andere kant van het park blijft het wat stiller, rond het China-gebied. Hier zie ik wel nog werken gebeuren. Wat ook een ferme upgrade mag krijgen is inderdaad die Piratenfilm, wat ook wel nog eens een kleiner tussenproject kan worden.
    Ander thema voor het interieur lijkt me niet echt realistisch. Enig idee wat zoiets kost? Dat wordt een project dat in de acht cijfers gaat lopen (oftewel: Onder de 10 miljoen redt je het niet).

    De investering in Fantissima is erg klein en levert wel degelijk nog een hoop geld op. Wat mij betreft laten ze met die "Tunnel" alleen maar meer zien hoe graag ze dit deel van het park liever verbergen.

    Een nieuwe gevel voor het gebouw zetten: Er staat waar het kan al eentje, maar juist het gedeelte dat het ergste is kun je geen gevel voor zetten omdat het gebouw zelf dat niet kan dragen.

    Als ik het goed begrijp zijn bij de uitgang van de Geister Rikscha/Colorado pas nieuwe kluisjes ge?nstalleerd. Nu kunnen ze die natuurlijk gemakkelijk verplaatsen, maar het verbaasd me dat ze niet op de plek van de oude kluisjes (onder het silverado) komen.

    Van die piratenfilm ben ik het zwaar met je eens. Het thema is een ouderwetse bioscoop. Ze zouden dus prima meerdere films per dag kunnen draaien. Ik denk dat ze de investering niet willen doen in een nieuw systeem dat compatibel is met de moderne films. Piraten was oorspronkelijk enkel een 3D film die het park zelf omgebouwd heeft naar 4D. Niet heel gek dus als het systeem niet werkt met moderne films.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •