X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 5 van de 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 116
  1. #81

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    tussen Plopzone zen splash moet dat zeker nog mogelijk zijn. Plus een hafema kan je met maar een persoon bedienen, kijk maar naar Triupsdrill.

    In welk park ligt Badja river eigenlijk

  2. #82

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Naam:     Schermafbeelding 2017-08-02 om 16.50.04.jpg
Bekeken:  1163
Groote:   15,2 KB

    Op deze plek is er ook nog wel heel wat plaats en ik vermoed dan ook dat ook dit stuk natuur nog (bijna) allemaal van hen is, aangezien het grootste deel, voor de komst van Wickieland, vroeger nog bereden werd door de parktrein en er voor de rest ook nog allemaal dieren op die weide toen stonden. Dan zitten ze alleen nog wel met het probleem van de buren, maar ik dacht ergens gehoord of gelezen te hebben dat het niet echt die buren waren die altijd commentaar hadden. Daarbij denk ik toch ook dat zo'n Rapid River toch niet echt zoveel lawaai maakt en anders moeten ze er rotsen of geluidsschermen zetten in een mooi en bijpassend thema, zoals ze bij Wickieland binnenkort ook zullen moeten doen en zoals ze bij Heidiland ook al gedaan hebben. Ik had dan bijvoorbeeld gedacht aan een outdoor Maya-zone met een Rapid River en eventueel nog een paar kleinere en/of andere attracties.

    P.S.: Die Ghost Rockers-zone had ik dan eerder op de nog vrije plaats tussen de Supersplash en de Ploptuin gezet.

  3. #83

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Ik denk juist aan iets. Ik las net op Wikipedia dat het Bumba Theater niet meer gebruikt wordt. Naar mijn weten staat dat er toch nog wel altijd. Weet er iemand dan misschien wat er hier dan wel nog in gebeurt en of het daadwerkelijk dan ook voor niets meer gebruikt wordt. Ik weet zelf ook niet echt hoe groot dit binnenin is, maar zelfs met een kleine uitbreiding (ernaast (/erachter) staat toch niets, dacht ik) moet daar anders toch ook een mooie nieuwe darkride van te maken zijn. Zo kan het Bos van Plop gewoon gerenoveerd worden en toch nog blijven bestaan, terwijl er toch ook weer een andere mooie nieuwe darkride verschijnen er vlakbij in een ander (leuk en bijpassend) thema. Goed idee of niet?

  4. #84

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Onlangs was hier die documentaire gepost over Hans Bourlon. Daarin werd duidelijk gezegd dat de Plopsa parken dienen als de melkkoe voor de personages van hun series, aangezien die series op zich niet zo heel veel opbrengen. Ze zullen dus vast en zeker blijven de kaart trekken van themagebieden die linken aan hun reeksen, wegens dat winstmodel. En persoonlijk heb ik het wel liever zo.

    Wel zeer correct opgemerkt van Pretparkfreak7 dat hun zones best kunnen bestaan zonder de figuurtjes - die er toch maar als statische beeldjes in veelvoud tussen geplaatst zijn. Laat die weg, en je hebt een niet-figuur gebonden themagebied. Blijft werken.

  5. #85

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    Onlangs was hier die documentaire gepost over Hans Bourlon. Daarin werd duidelijk gezegd dat de Plopsa parken dienen als de melkkoe voor de personages van hun series, aangezien die series op zich niet zo heel veel opbrengen. Ze zullen dus vast en zeker blijven de kaart trekken van themagebieden die linken aan hun reeksen, wegens dat winstmodel. En persoonlijk heb ik het wel liever zo.

    Wel zeer correct opgemerkt van Pretparkfreak7 dat hun zones best kunnen bestaan zonder de figuurtjes - die er toch maar als statische beeldjes in veelvoud tussen geplaatst zijn. Laat die weg, en je hebt een niet-figuur gebonden themagebied. Blijft werken.
    Ik vind het zelf inderdaad ook beter dat ze trouw aan hun themagebieden met hun eigen figuurtjes blijven, daarom dat ik dus ook denk dat een Ghost Rockers-thema wel net zo zou blijven werken als bij het Anubis-thema.

  6. #86

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Ik denk wel dat men de link met de figuren wil bljiven behouden: voor ouders met kleine kinderen is dat immers een extra aantrekkingskracht: een bumbashow, gecombineerd met wat foto's van Plop en Maya, en de kinderen zijn tevreden.
    Op die manier ontdekken die mensen het park, en blijven ze jaar na jaar terugkomen.

  7. #87

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Het is ook juist omdat alle gebieden toch ook zonder de gekende Studio 100-figuurtjes kunnen blijven bestaan (al dan niet in een ander (/nieuw) bijpassend thema) dat ik het een paar jaar geleden dan ook heel raar vond dat ze de kans lieten schieten om van het populaire Ketnet-programma 'Galaxy Park' (dat overigens toch ook wel 3 heel succesvolle seizoenen heeft gehad) een themazone te maken met het thema ruimte en/of aliens, omdat ik denk/vind dat het thema ruimte/aliens toch ook nog wel heel wat nieuwe mogelijkheden biedt en dat natuurlijk ook zonder het (bekende) thema 'Galaxy Park' gewoon gemakkelijk en zonder al te veel problemen of aanpassingen gerust kan blijven bestaan.

  8. #88
    borisvdd
    Guest

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Misschien moeten ze eens een attractie zetten zonder Studio100-thema. Ze kunnen iets nemen dat uitgebreid gesponsord is, zoals SilverStar. Ze zijn immers het meest succesvolle familiepark van België. Zolang het maar iets is met - eindelijk - een deftige capaciteit. Zelfs voor stomme attracties als "de brandweer" staan kinderen daar al snel een halfuur in de rij.

    Dat ze kiezen voor hun animatiefiguurtjes is niet zo moeilijk. Hun tienerreeksen zijn allemaal wel behoorlijk populair, maar drie jaar later willen jonge tieners iets nieuw.

  9. #89

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Misschien moeten ze eens een attractie zetten zonder Studio100-thema. Ze kunnen iets nemen dat uitgebreid gesponsord is, zoals SilverStar. Ze zijn immers het meest succesvolle familiepark van België. Zolang het maar iets is met - eindelijk - een deftige capaciteit. Zelfs voor stomme attracties als "de brandweer" staan kinderen daar al snel een halfuur in de rij.

    Dat ze kiezen voor hun animatiefiguurtjes is niet zo moeilijk. Hun tienerreeksen zijn allemaal wel behoorlijk populair, maar drie jaar later willen jonge tieners iets nieuw.
    Dat hebben ze al gedaan (wel niet in De Panne, maar kom...): Sky Scream en de Beachzone in Holiday Park, maar ook veel dichter bij huis: de Dino Splash in Plopsa Coo.

    Wat betreft die lange wachttijden (wat ik ergens anders hier ook nog las): dat is natuurlijk erbij te nemen voor een park dat zich richt tot kinderen. In Walibi zijn er geen wachtrijen bij de kleine kinderattracties, maar dat komt dan ook omdat het daar bij-attracties zijn en in De Panne een soort van hoofd-attracties.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  10. #90

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Wat die capaciteitsproblemen betreft, vind ik ook niet dat je het pretpark moet blijven afbrekend op dat gebied. Er wordt hier zo bijvoorbeeld gezegd dat ze eindelijk iets moeten zetten met een deftige capaciteit, terwijl er de laatste jaren toch al wel weer een paar (grotere) attracties zijn geplaatst met toch al een (veel) beter capaciteit. Dan denk ik bijvoorbeeld aan 'Anubis: The Ride', 'De Grote Golf' en 'Heidi The Ride'. Daarnaast vind ik trouwens ook dat bij de SuperSplash het probleem niet echt ligt bij de capaciteit, maar wel bij dat er echt wel veel mensen zijn die erin willen. De boten volgen elkaar namelijk heel vlot op en er wordt ook (heel) snel in- en uitgestapt. Ze zijn de laatste jaren dus zeker de goede richting aan het uitgaan, vind ik, en dan vind ik dus ook dat daar ook wel eens iets goeds over mag gezegd worden, in plaats van altijd diezelfde negatieve commentaar voor de Plopsa-parken.

  11. #91

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DT Bekijk Berichten
    Wat die capaciteitsproblemen betreft, vind ik ook niet dat je het pretpark moet blijven afbrekend op dat gebied. Er wordt hier zo bijvoorbeeld gezegd dat ze eindelijk iets moeten zetten met een deftige capaciteit, terwijl er de laatste jaren toch al wel weer een paar (grotere) attracties zijn geplaatst met toch al een (veel) beter capaciteit. Dan denk ik bijvoorbeeld aan 'Anubis: The Ride', 'De Grote Golf' en 'Heidi The Ride'. Daarnaast vind ik trouwens ook dat bij de SuperSplash het probleem niet echt ligt bij de capaciteit, maar wel bij dat er echt wel veel mensen zijn die erin willen. De boten volgen elkaar namelijk heel vlot op en er wordt ook (heel) snel in- en uitgestapt. Ze zijn de laatste jaren dus zeker de goede richting aan het uitgaan, vind ik, en dan vind ik dus ook dat daar ook wel eens iets goeds over mag gezegd worden, in plaats van altijd diezelfde negatieve commentaar voor de Plopsa-parken.
    Je moet capaciteit altijd vergelijken met het aantal bezoekers van een park. Als Efteling een attractie bouwt die 800 bezoekers per uur aan kan dan is de capaciteit ondermaats. Zet diezelfde attractie in een klein attractiepark als Slagharen dan is de capaciteit goed tot zeer goed.
    Met de bezoekersaantallen die Plopsaland trekt zou het attracties moeten bouwen die meer dan 800 en liefst 1000 personen per uur aankunnen. Daar komen de door jouw genoemde attracties niet aan. Een Disk'O Coaster (De Grote Golf) komt zelfs maar aan 500, met lange wachttijden tot gevolg.

  12. #92

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DT Bekijk Berichten
    Wat die capaciteitsproblemen betreft, vind ik ook niet dat je het pretpark moet blijven afbrekend op dat gebied. Er wordt hier zo bijvoorbeeld gezegd dat ze eindelijk iets moeten zetten met een deftige capaciteit, terwijl er de laatste jaren toch al wel weer een paar (grotere) attracties zijn geplaatst met toch al een (veel) beter capaciteit. Dan denk ik bijvoorbeeld aan 'Anubis: The Ride', 'De Grote Golf' en 'Heidi The Ride'. Daarnaast vind ik trouwens ook dat bij de SuperSplash het probleem niet echt ligt bij de capaciteit, maar wel bij dat er echt wel veel mensen zijn die erin willen. De boten volgen elkaar namelijk heel vlot op en er wordt ook (heel) snel in- en uitgestapt. Ze zijn de laatste jaren dus zeker de goede richting aan het uitgaan, vind ik, en dan vind ik dus ook dat daar ook wel eens iets goeds over mag gezegd worden, in plaats van altijd diezelfde negatieve commentaar voor de Plopsa-parken.
    Grote Golf is echt geen capaciteitsmonster, Heide is de capcaciteit beter, maar door de kleine treintjes toch minder als op een Troy bv. Maar het allergrappigst vind ik je opmerking over te veel mensen die in een bepaalde attractie willen Dus een park moet geen grote capaciteitmonsters bouwen enkel zorgen dat er minder mensen in de attractie willen

  13. #93

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Grote Golf is echt geen capaciteitsmonster, Heide is de capcaciteit beter, maar door de kleine treintjes toch minder als op een Troy bv. Maar het allergrappigst vind ik je opmerking over te veel mensen die in een bepaalde attractie willen Dus een park moet geen grote capaciteitmonsters bouwen enkel zorgen dat er minder mensen in de attractie willen
    Dat was misschien iet het beste (of het slimste) voorbeeld van die SuperSplash, maar deze attractie werd dan ook al in 2006 gebouwd en is ook wel echt één van de betere/leukere attracties van het park, vind ik. Ik bedoelde hiermee dan ook gewoon dat de boten, waar je ook al met 16 tegelijk in kan (wat ik toch al redelijk veel vind voor zo'n splash-attractie), elkaar gewoon heel de tijd heel vloeiend opvolgen en dat ook het in- en uitstappen heel vloeiend verloopt bij deze attractie, zodat de boten elkaar dan ook (op een veilige manier) zo snel mogelijk opvolgen. Het probleem bij deze attractie is gewoon dat het één van de attracties is die echt (bijna) alle doelgroepen van mensen aantrekt, in tegenstelling tot vele andere attracties. Vele kleine kinderen durven hier al gemakkelijk in, terwijl ook vele jongeren dit nog wel een coole attractie vinden. Daarnaast is het ook nog eens een perfecte attractie voor volwassenen... Daarnaast moeten ze daar in De Panne gewoon eindelijk eens werk beginnen maken van dat hotel dat straks al meer dan 10 jaar gepland staat en ook van die Plopsa Camping/Bungalowpark, zodat de mensen stilaan 2 dagen in het park kunnen doorbrengen en ze zo minder gehaast gaan zijn, wat volgens mij ook de lange wachttijden aan de vele attracties veel goeds gaat doen. Ik denk trouwens toch niet dat de 'kleine' treintjes van Heidi echt een probleem zijn, aangezien ik nog niemand horen klagen heb over dat de rij bij deze attractie ooit helemaal volstaat. Ik vind het dan ook heel erg spijtig dat er dan ook nooit iets (goeds) kan gezegd worden over de attracties die het dan weer wel heel goed doen, zoals bv. 'Anubis: The Ride' en/of 'Heidi The Ride'. Dat laatste dat jij vermeld in jouw bericht heb ik trouwens ook niet letterlijk zo vermeld en/of bedoeld, hé...

  14. #94

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DT Bekijk Berichten
    ...SuperSplash...Grote Golf
    dat hotel ... en ook van die Plopsa Camping/Bungalowpark, zodat de mensen stilaan 2 dagen in het park kunnen doorbrengen en ze zo minder gehaast gaan zijn, wat volgens mij ook de lange wachttijden aan de vele attracties veel goeds gaat doen.

    Ik denk trouwens toch niet dat de 'kleine' treintjes van Heidi echt een probleem zijn... Ik vind het dan ook heel erg spijtig dat er dan ook nooit iets (goeds) kan gezegd worden over de attracties die het dan weer wel heel goed doen, zoals bv. 'Anubis: The Ride' en/of 'Heidi The Ride'.
    Het is schrijnend dat het park met de meeste bezoekerscijfers van belgië gemiddeld per attractie een van de laagste capaciteiten per attractie heeft. Dat is de hoofdreden waarom iedereen Plopsaland altijd op het strafbankje zet voor capaciteit.
    Omdat het ook het park is dat de sterkste groei kent wordt het hen dubbel hard aangerekend wanneer ze bij nieuwigheden kiezen voor attracties met een beperkte capaciteit. Enerzijds omdat hun bezoekerscijfers nu al vrij groot zijn en ze met een lage capaciteitsattractie een garantie op langere wachtrijen hebben, anderzijds omdat ze daarmee hun potentieel voor de toekomst hypothekeren.

    Je overschat ook de capaciteit van al die attracties. De grote golf haalt als er goed doorgedaan wordt 9 ritten per uur, dat is maar 360 man per uur dus. Als mensen heel vlot in en uitstappen kan daar soms een 10e rit bij, maar zelfs dan blijf je nog vlot 100 personen onder de theoretische capaciteit. Dat de schijf elke keer vol zit is ook een utopie. Hetzelfde bij Anubis: hoewel die in theorie 700 personen per uur kan slikken komt dat in de praktijk vaak neer op een dikke 450.

    Het probleem bij supersplash is niet de populariteit. Het is de lift: je kan niet sneller boten doorsturen dan dat de lift werkt: de theoretische capaciteit van Atlantica supersplash ( zonder lift |1400) en die van supersplash (met lift | 700) vergelijken spreekt boekdelen.

    Van plopsa verwachten we als fans vrij veel omdat ze regelmatig investeren. Als ze dan voor relatief beperkte capaciteit kiezen zie je dat als fan misgaan wanneer het park verder uitbreidt. Heidi heeft nu misschien acceptabele wachtrijen, maar wat als plopsa meer attracties zet die hetzelfde doelpubliek aanspreken? Gaat dat dan nog steeds zo zijn?

  15. #95

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Het is schrijnend dat het park met de meeste bezoekerscijfers van belgië gemiddeld per attractie een van de laagste capaciteiten per attractie heeft. Dat is de hoofdreden waarom iedereen Plopsaland altijd op het strafbankje zet voor capaciteit.
    Omdat het ook het park is dat de sterkste groei kent wordt het hen dubbel hard aangerekend wanneer ze bij nieuwigheden kiezen voor attracties met een beperkte capaciteit. Enerzijds omdat hun bezoekerscijfers nu al vrij groot zijn en ze met een lage capaciteitsattractie een garantie op langere wachtrijen hebben, anderzijds omdat ze daarmee hun potentieel voor de toekomst hypothekeren.

    Je overschat ook de capaciteit van al die attracties. De grote golf haalt als er goed doorgedaan wordt 9 ritten per uur, dat is maar 360 man per uur dus. Als mensen heel vlot in en uitstappen kan daar soms een 10e rit bij, maar zelfs dan blijf je nog vlot 100 personen onder de theoretische capaciteit. Dat de schijf elke keer vol zit is ook een utopie. Hetzelfde bij Anubis: hoewel die in theorie 700 personen per uur kan slikken komt dat in de praktijk vaak neer op een dikke 450.

    Het probleem bij supersplash is niet de populariteit. Het is de lift: je kan niet sneller boten doorsturen dan dat de lift werkt: de theoretische capaciteit van Atlantica supersplash ( zonder lift |1400) en die van supersplash (met lift | 700) vergelijken spreekt boekdelen.

    Van plopsa verwachten we als fans vrij veel omdat ze regelmatig investeren. Als ze dan voor relatief beperkte capaciteit kiezen zie je dat als fan misgaan wanneer het park verder uitbreidt. Heidi heeft nu misschien acceptabele wachtrijen, maar wat als plopsa meer attracties zet die hetzelfde doelpubliek aanspreken? Gaat dat dan nog steeds zo zijn?
    Ik ben blij dat er eindelijk eens wat meer kritiek komt dat wat goed/beter onderbouwd is met goede en/of deftige argumenten. Zo begrijpt iedereen, waaronder ook ik, die na een tijdje ook wel stilaan gek wordt van al die afbrekende commentaren die maar blijven komen, zonder dat er ook met 1 of 2 goede commentaren komen of toch tenminste iets of wat opbouwende kritiek. Bedankt hiervoor!

  16. #96

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Ik ben er gisteren geweest en Heide heeft toch een te kleine capaciteit hoor voor een park als Plopsaland. Wachtrij constant tot aan de trap, ongeveer 40' wachten. En veel te warm en te weinig zuurstof daarbinnen. Nuja, de tractors, bos van plop, rollerskater, vleermuis, .... hadden volgens hun app allemaal een wachttijd van 40'. Voor zover die accuraat zijn, want bij boomstammekes en Wicky was het langer dan er opstond.

  17. #97

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Zolang het ding wachtrijen heeft die onder het uur zitten is de capaciteit wat mij betreft voldoende. Ik doe zelf liever wachtrijen tot maximaal een half uur, maar op drukkere dagen is het overal wat langer aanschuiven. Zelfs Walibi haalt aan de Weerwolf soms indrukwekkende wachtrijen van 2 uur en meer.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joachim1107 Bekijk Berichten
    En veel te warm en te weinig zuurstof daarbinnen.
    Dat heb ik ook al opgemerkt als designfoutje in het wachtrijbereik. Ik denk dat één raampje in de achterste wand aan de overkant van de doorgang naar het station daar een godsgeschenk zou zijn. De eerste helft van de boven wachtrij valt al bij al nog mee.

  18. #98

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Zolang het ding wachtrijen heeft die onder het uur zitten is de capaciteit wat mij betreft voldoende. Ik doe zelf liever wachtrijen tot maximaal een half uur, maar op drukkere dagen is het overal wat langer aanschuiven. Zelfs Walibi haalt aan de Weerwolf soms indrukwekkende wachtrijen van 2 uur en meer.


    Dat heb ik ook al opgemerkt als designfoutje in het wachtrijbereik. Ik denk dat één raampje in de achterste wand aan de overkant van de doorgang naar het station daar een godsgeschenk zou zijn. De eerste helft van de boven wachtrij valt al bij al nog mee.
    ondertussen is er al een ventilator geinstalleerd... in het begin was het echt niet te doen! Nu, ik vind dat heidi al bij al genoeg capaciteit heeft momenteel. Ik had er ook mijn twijfels bij maar het draait wel vlot. Al meerdere keren hebk niet eens compleet tilgevallen in de remmen opt eind.

  19. #99

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DT Bekijk Berichten
    Ik denk juist aan iets. Ik las net op Wikipedia dat het Bumba Theater niet meer gebruikt wordt. Naar mijn weten staat dat er toch nog wel altijd. Weet er iemand dan misschien wat er hier dan wel nog in gebeurt en of het daadwerkelijk dan ook voor niets meer gebruikt wordt. Ik weet zelf ook niet echt hoe groot dit binnenin is, maar zelfs met een kleine uitbreiding (ernaast (/erachter) staat toch niets, dacht ik) moet daar anders toch ook een mooie nieuwe darkride van te maken zijn. Zo kan het Bos van Plop gewoon gerenoveerd worden en toch nog blijven bestaan, terwijl er toch ook weer een andere mooie nieuwe darkride verschijnen er vlakbij in een ander (leuk en bijpassend) thema. Goed idee of niet?
    Het Bumba Theater wordt momenteel als stockage ruimte gebruikt voor decoraties, mobiele koelkasten van bij de horecapuntjes enzovoort. Dus het wordt wel gebruikt, alleen niet zo fantastisch interessant voor de parkbezoeker

  20. #100

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    Het Bumba Theater wordt momenteel als stockage ruimte gebruikt voor decoraties, mobiele koelkasten van bij de horecapuntjes enzovoort. Dus het wordt wel gebruikt, alleen niet zo fantastisch interessant voor de parkbezoeker
    Daar kunnen ze dus nog wel iets anders leuker en beter mee doen voor een leuke en goede uitbreiding van het pretparken, denk ik dan toch.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •