X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 14 van de 14

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Heidiland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    het ontbreken aan airtime en deftig bochtenwerk
    Het hangt er ook wat van af wanneer je Heidi doet: Ze schijnt veel verrassender uit de hoek te komen als ze goed heet staat, tegen het einde van de dag. Ik had op een namidagritje best wel wat airtime en vond ook de bochten tof.

  2. #2

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Heidiland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Het hangt er ook wat van af wanneer je Heidi doet: Ze schijnt veel verrassender uit de hoek te komen als ze goed heet staat, tegen het einde van de dag. Ik had op een namidagritje best wel wat airtime en vond ook de bochten tof.
    Blijkbaar was Heidi niet echt in de mood dan bij ons bezoek, eerder een frigide mevrouw, aangezien ze over de hele dag door hetzelfde presteerde ...

  3. #3

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Heidiland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Blijkbaar was Heidi niet echt in de mood dan bij ons bezoek, eerder een frigide mevrouw, aangezien ze over de hele dag door hetzelfde presteerde ...
    Hahaha Nee ik heb ook al gemerkt dat naargelang de dag vordert, er meer pit in de baan komt, maar al bij al vind ik hem zeker niet tam!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  4. #4

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Heidiland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Hahaha Nee ik heb ook al gemerkt dat naargelang de dag vordert, er meer pit in de baan komt, maar al bij al vind ik hem zeker niet tam!
    Ik heb ze rond 12u gedaan, elke rij 1 keer (dus 6 ritjes) en om 16u ook weer op elke rij 1 keer, de trein is gewoon te kort om een duidelijk verschil te voelen noch een stevige rit voorgeschoteld te krijgen ...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •