X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 224

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ik klaag over de poortjes van de Boomerang, maar erg veilig zijn poortjes die dusdanig versleten zijn dat ze als reden dienen voor de voorsorteer-boycot toch niet denk ik. Het feit dat we de voorbije jaren Niagara zagen botsen (slechts achteraf sensors toegevoegd), Screaming Eagle en El Volador duizenden keren zien blokkeren hebben (niet te vergeten dat SE enkele seizoenen geleden slechts voor de helft (nieuwe) beugels had en de andere beugels er niet waren bij seizoensstart en de daaropvolgende weken), de Lifthill van Boomerang vorig jaar een week lang een communicatiefout had waardoor de ene lift niet reageerde op de ander, Dawson Duel reeds botste, Bengal Rapid River een boot in 2 plooide bij een blokkade en noodstop, ... zeer veilig!
    Natuurlijk. Je zou als geen ander moeten weten dat Bellewaerde, net als de andere parken in ons land, voldoet aan de strengste keuringsvoorwaarden voor attracties wereldwijd en dat je bijna nergens zo veilig bent als in een attractie in Bellewaerde park. De meeste dingen die je aanhaalt zijn kleine storingen die net bewijzen dat de veiligheidssystemen hun werk doen, en zelfs bij de 'echte' accidenten zijn er bij mijn weten geen gewonden gevallen.

    In jou favoriete park is vorig jaar een darkride afgebrand, is alles daar nu ook onveilig?

  2. #2

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Tuurlijk zijn de attracties veilig, ik haalde deze voorbeelden even aan voor een niet nadergenoemd forumlid, aangezien die het argument veiligheid voor de rest (of iets in die zin) bovenhaalde, maar daar in Bellewaerde ook niet veel van te zien is (bezoekers letten hier namelijk enorm op omwille dat hun kennis hier meestal niet zo groot over is).

    Het argument dat een woodie bouwen “dom” is omdat we er reeds 2 in België hebben is ook een volstrekt ongeldig argument. Quasi elk zelfrespecterend park in Amerika heeft een woodie, soms wel 2 of 3. Het zijn imposante banen met een unieke look of feel. En als er 1 Belgisch park geknipt is voor een houten achtbaan is dat Bellewaerde wel, ik vermoed dat niet veel mensen dit kunnen ontkennen. En het is niet omdat Plopsa en Walibi een houten coaster staan hebben dat Bellewaerde daarom geen eigen exemplaar in huis kan halen, of is het sinds kort de regel dat in elk land slechts 2 van dezelfde types achtbaan mogen staan? ...

    Zoals eerder vermeld is dit een Forum. Om een niet nadergenoemd lid een plezier te doen:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door emazing.nl Bekijk Berichten
    Forum
    Een plaats waar mensen online samenkomen om berichten te posten of te lezen, bestanden kopiëren vanuit de bestandsbibliotheken (libraries) en om regelrecht te praten met andere leden. Je kunt deel nemen aan de discussies in een Forum (via berichten of in een gesprek) of gewoon alleen maar meekijken. Er zijn Forums voor speciale onderwerpen en Forums die heel algemeen zijn.
    Mijn punt is dat ik geen gat in de lucht spring omdat ze daar in Ieper EINDELIJK een beetje in actie treden. De jarenlange stilstand wegwerken zal nog zeer lang duren, maar hetgeen ze nu doen is alvast een begin.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •