X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 10 van de 10

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Legoland Duitsland] 2019

    in Billund kan je deze toch ook per 2 doen? in april vorig jaar (tijdens een rustige dag weliswaar) heb ik me daar samen met de jongste serieus in't zweet gewerkt om het te halen van de twee oudste kinderen.
    Met twee pompen, uit de wagen sprinten, brandje blussen, en terug sprinten.
    mijn ervaring was dat niet alle wagens even snel gingen: afhankelijk van je brandweerwagen ga je véél sneller met dezelfde inspanning.

    Wel een superleuke attractie om te doen, omdat ze zo actief is en er wat competitiviteit in zit: dit zorgt ervoor dat het een heel speciale ervaring is in een pretpark.

  2. #2

    Re: [Legoland Duitsland] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wimvg Bekijk Berichten
    in Billund kan je deze toch ook per 2 doen? in april vorig jaar (tijdens een rustige dag weliswaar) heb ik me daar samen met de jongste serieus in't zweet gewerkt om het te halen van de twee oudste kinderen.
    Met twee pompen, uit de wagen sprinten, brandje blussen, en terug sprinten.
    mijn ervaring was dat niet alle wagens even snel gingen: afhankelijk van je brandweerwagen ga je véél sneller met dezelfde inspanning.

    Wel een superleuke attractie om te doen, omdat ze zo actief is en er wat competitiviteit in zit: dit zorgt ervoor dat het een heel speciale ervaring is in een pretpark.
    Kon zijn, maar zoals ik zei. Het was er de hele dag druk en ik hoorde vooral Deens. We zagen ook telkens groepjes van 4 personen staan daar, dus hebben we ook niet de moeite gedaan om er aan te schuiven.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •