X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 32

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [ Liseberg ] 2023 Jubileumuitbreiding met Hotel en Waterpark.

    Uiterst rechts op de schets hierboven (t.h.v. 'Nypark') bevindt zich momenteel een overdekte en nog duurdere parkeercomplex met meerdere verdiepingen. Ik had tijdens m'n bezoeken niet de indruk dat dit complex in hoofdzaak op park-bezoekers gericht was.

    Beetje muggenzifterij over de schets hierboven, maar dat bescheiden reuzenrad tussen de bomen, dat is toch al verwijderd, niet?. Een stukje van het grote reuzenrad meen ik te zien in de linkerbovenhoek. Loke staat niet op de schets en de stalen coaster nabij Balder ziet er nogal Kanonen-achtig uit. Durven ze de nieuwe B&M niet te tekenen uit schrik één en ander te verraden? Straf, want heel de rit werd afgelopen seizoen al verraden middels VR tegen betaling. Ik zou m'n geld terug vragen aan de graphic designer.

    "maar de blauwe intamin is er nog wél te zien. " ideeën-dief!
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 28-11-17 om 15:43.

  2. #2

    Re: [ Liseberg ] 2023 Jubileumuitbreiding met Hotel en Waterpark.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Beetje muggenzifterij over de schets hierboven, maar dat bescheiden reuzenrad tussen de bomen, dat is toch al verwijderd, niet?. Een stukje van het grote reuzenrad meen ik te zien in de linkerbovenhoek. Loke staat niet op de schets en de stalen coaster nabij Balder ziet er nogal Kanonen-achtig uit. Durven ze de nieuwe B&M niet te tekenen uit schrik één en ander te verraden? Straf, want heel de rit werd afgelopen seizoen al verraden middels VR tegen betaling. Ik zou m'n geld terug vragen aan de graphic designer.

    "maar de blauwe intamin is er nog wél te zien. " ideeën-dief!
    Deze conceptart is dan ook al enkele jaren oud, vandaar dat niet alles meer klopt...
    Komt reeds voor in een artikel uit maart 2014: Göteborgs-Posten.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •