X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 6 van de 6

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Hit & run in Schwaben Park - 06/08/2020

    Bedankt voor dit TR. Hümmel Brummel of hoe het ding ook heet heeft het soort kleurencombinaties dat ik af en toe nog wel eens in RCT durf te gebruiken: één groot technicolor-feest.

    Hoe moet ik me die Zierer voorstellen qua richtingswissels en inwerkende krachten in verhouding tot andere fabrikanten? Een tivoli is ergens een zwak vergelijkpuntje en rammelen kan ook op een goede layout gebeuren...

    Ik ben nog altijd niet helemaal mee met hoe die fonteinendarkride verloopt. Moet ik me dat voorstellen als een O-vormige route, waarbij de helft of iets meer van door een fonteinenloods gaat?

  2. #2

    Re: [TR] Hit & run in Schwaben Park - 06/08/2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik ben nog altijd niet helemaal mee met hoe die fonteinendarkride verloopt. Moet ik me dat voorstellen als een O-vormige route, waarbij de helft of iets meer van door een fonteinenloods gaat?
    Dit moet je meegemaakt hebben!
    Het is letterlijk een lege loods waar je in een vaargeul langs alle 4 de kanten vaart. Je ziet dus constant dezelfde fonteinshow die zich in het midden afspeelt. In en uit stappen doe je gewoon achter een stuk valse muur zodat je een beetje afgeschermd bent.
    Ik weet niet hoe ik het beter kan uitleggen

    Op de foto uit de parkgids staat het station én de show:
    Naam:     thumb_3eeaca5e7d9c311a083124e8f5eeb559_800_600_1.jpg
Bekeken:  1682
Groote:   85,9 KB

  3. #3

    Re: [TR] Hit & run in Schwaben Park - 06/08/2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Dit moet je meegemaakt hebben!
    Lijkt heerlijk aan te sluiten bij die magistrale soundtracks die ze hun meest recente nieuwigheden hebben toebedeeld. Lap. Nu moet Schwaben toch nog op de planning.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •