Bij m'n vorige bezoek heb ik de nieuwe versie van ToT drie keer gedaan. Omdat ik zelf niet houd van spoilers, zal ik dat proberen te beperken, maar ik wou toch m'n mening even geven. Wie dus helemaal niets wil weten, skipt deze post beter, de rest kan denk ik met gerust hart verder lezen.

Het feit dat je niet meer weet hoe je gaat vallen, is echt een meerwaarde. Want laten we eerlijk zijn: iedereen hier kende het vorige programma wellicht vanbuiten

Ook de nieuwe beelden vind ik een verbetering ten opzichte van de vorige (die ik ook zeker erg leuk vond hoor). De combinatie van de beelden en het valprogramma lijken mij op basis van mijn ervaring random te zijn. Van de 3 keer dat we hem deden hadden we 2x dezelfde beelden, maar wel 3 verschillende valprogramma's.

Het enige minpunt (maar dat heeft niets met de nieuwe versie te maken) is dat ik hoe langer hoe meer het gevoel krijg dat ze helemaal hun best niet meer doen om de wachtrij na de bibliotheek te beperken. Volgens mij kan het toch niet héél moeilijk zijn om dat een beetje goed in te schatten en te zorgen dat je binnen de 5 minuten nadat je de bibliotheek verlaat effectief de lift instapt. In de vakken voor de liften wachten, vind ik uiteraard niet erg. Maar als je ook al bijna 10 minuten in een volle rij staat te wachten tot je dan pas richting de lift mag, dan neemt dat wat mij betreft toch veel weg van de ervaring...