X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2017 - Nieuws en geruchten

    Ik hoorde uit niet zo betrouwbare bron : een kidi-bat-flyer.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chupacalabra Bekijk Berichten
    Ik hoorde uit niet zo betrouwbare bron : een kidi-bat-flyer.
    Batflyers worden al meer dan tien jaar niet meer verkocht. Hoe krijg je een batflyers trouwens NOG kleiner ?

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Batflyers worden al meer dan tien jaar niet meer verkocht. Hoe krijg je een batflyers trouwens NOG kleiner ?
    Ze kunnen ook nog altijd die batflyer van Plopsaland overnemen. Die stond toch te koop Maar nu serieus, ik denk dat Walibi wel iets zoekt met een hogere capaciteit en waar niet continu problemen mee zijn. Zo zie ik bijvoorbeeld wel een suspended family coaster komen zoals Jimmy Neutron's Atomic Flyer.

    Ik vind het trouwens ook heel jammer dat de Keverbaan er voor moet wijken, maar misschien kunnen ze deze verplaatsen naar een ander parkdeel (zoals Walibi Playland).

  4. #4

    Re: [Walibi Belgium] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matx30 Bekijk Berichten
    Ze kunnen ook nog altijd die batflyer van Plopsaland overnemen. Die stond toch te koop Maar nu serieus, ik denk dat Walibi wel iets zoekt met een hogere capaciteit en waar niet continu problemen mee zijn. Zo zie ik bijvoorbeeld wel een suspended family coaster komen zoals Jimmy Neutron's Atomic Flyer.

    Ik vind het trouwens ook heel jammer dat de Keverbaan er voor moet wijken, maar misschien kunnen ze deze verplaatsen naar een ander parkdeel (zoals Walibi Playland).
    Capaciteit en Jimmy Neutron in een zin, das als vloeken in de kerk Dat ding heeft een capaciteit van 675pph.

    Wat de keverban betreft, die kan eigenlijk perfect voor Weerwolf komen, als aanvulling op de oldtimerrit.

  5. #5

    Re: [Walibi Belgium] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Capaciteit en Jimmy Neutron in een zin, das als vloeken in de kerk Dat ding heeft een capaciteit van 675pph.
    Is toch ook niet zo weinig voor een opvulattractie? Anubis en Heidi hebben minder capaciteit .

    Ik denk niet dat een tweede treintje veel zin heeft op zo'n korte baan. Daarbij lijkt me het praktisch onhaalbaar om de trein van in de eindremmen het station in te krijgen voordat het volgende treintje van de lifthill is, het is niet bepaald een groot ding.

  6. #6

    Re: [Walibi Belgium] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Is toch ook niet zo weinig voor een opvulattractie? Anubis en Heidi hebben minder capaciteit ..
    Haha true, maar dat is dan weer Plopsa verhaal he

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •