Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
Ik pas dit jaar ook voor de KNT avond na de teleurstellende avond vorig jaar én de duurdere avond dit jaar.
Ik zie op de site gewoon 35 euro staan, wat volgens mij dezelfde prijs is als vorig jaar online (kassaprijs was 40 euro). Of doel je op de betaalspookhuizen die nu niet gratis zullen zijn?

---

Ik heb gemengde gevoelens bij Bellewaerde. Enerzijds vind ik het geweldig dat ze zo hun best doen voor Halloween. De camping, hun voorlaatste nieuwe spookhuis, vind ik echt mooi en het Voodoo-spookhuis klinkt ook wel heel leuk en de thema's zijn origineel. Maar ik vind het spijtig dat er nu maar 1 "spookhuis" (een openlucht walkthrough) meer overschiet dat niet betalend is. Ik zou met plezier een pas voor alle huizen kopen, de prijs is heel schappelijk vind ik, maar niet iedereen is zo. Ik ga zaterdag naar Bellewaerde maar de conclusie toen ik zei dat alleen Freaky Forest nog gratis is, was meteen: "ah, Freaky Forst it is dan". En alleen is ook maar alleen he.

Na het wegvallen van Project InvaZion in Walibi is daar eigenlijk ook maar 1 huis meer over dat gratis is, en ook dat is een openlucht walkthrough. Het mag uiteraard van een iets lager niveau zijn, maar ze zouden toch nog een tweede gratis mogen hebben vind ik.

Verder moet je dit jaar je spookhuistickets / -pas op uur kopen. Dat is een mooi initiatief om de wachtrijen zo onder controle te houden. Wat ik dan weer wel vervelend vind, is dat als ik nu een pas voor zaterdag wil kopen, dat dit gewoon niet mogelijk is zonder nu al te kiezen wanneer ik er in ga. Maar hoe lang ga je uiteindelijk nog staan wachten? Hoe lang zijn de huizen? Als je dit niet weet kan je toch moeilijk heel je avond nu al plannen. En ik wil eigenlijk ook niet dat mijn dag op voorhand gepland is: het is toch veel leuker gewoon rond te lopen en te gaan aanschuiven bij waar je zin in hebt op dat moment. In die zin vind ik het vervelend dat dit systeem verplicht wordt opgelegd en niet gewoon een optie is (want ik vind het dus verder wel een zeer goed initiatief).