X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Het lijkt me dan ook gerechtvaardigd dat Walibi stijgt in hun abonnementsprijzen. Ik heb de abonnementen in België wel altijd disproportioneel gevonden in verhouding met de reguliere ticketprijzen aan de kassa.
    Dat vind ik dus ook. Als je weet dat je een Golden Pass kan kopen voor 100 euro en daarmee een heel jaar elke dag binnen kan is bijna 40 euro voor éénmalige toegang wel een hoog bedrag. Die abonnementen zijn inderdaad echt héél gunstig geprijsd.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Zelfs 150 euro vind ik op zich weinig voor een abonnement waarmee je een jaar lang in meerdere parken binnen kunt eigenlijk. We hebben absoluut niet te klagen over abonnementsprijzen in ons land.
    Dat zou dan in ieder geval al beter in verhouding zijn met de dagticketprijs. Nu, ik moet er wel bijzeggen dat ik net daarom een abonnement koop. Als ze echt veel duurder worden ga ik waarschijnlijk weer gewoon met een dagticket naar Walibi omdat ik geen profijt meer uit een abonnement zou halen: normaal ga ik op een jaar 1x naar Walibi en 2-3 keer naar Bellewaerde of zoiets. Dit jaar was dat 2-2 (plus één keer een uurtje voor sluitingstijd BLW voor de vuurshow op een zomernocturne, omdat ik dat abonnement dan toch had).

    Het kan aan mij liggen maar ik vond je bericht een beetje aanvallend overkomen @Ignace, dus bij deze de uitleg vanwaar mijn uitspraak kwam. Als ik er over nadenk, zelfs 200 euro zou nog steeds heel schappelijk zijn eigenlijk vermits je er iedere dag binnen kan. Maar dat is voorlopig niet wat ik ermee doe. Misschien later wel, als mijn budget en vrije tijd wat groter is.

    Wie weet zit er tussen de nieuwe abonnementen wel een formule die ideaal is voor iemand als mij die niet elke week langskomt? :-) Of zouden het zo'n gold, silver en bronze-passen worden zoals bij de collega's van PR...?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Door zeer veelvuldig kortingen aan te bieden...
    Soms vraag ik mij af of het niet beter zou zijn om de helft van die kortingacties stop te zetten en de gewone entreeprijs 5 euro of zo te verlagen. En dan evt daarmee adverteren dat de prijs gezakt is, al komt daar waarschijnlijk minder volk op af dan op die kortingen. Ergens klopt er iets niet vind ik als je overal met zo'n kortingen blijft strooien om aan je bezoekers te raken, zo zorg je er op termijn ook voor dat niemand nog de standaard entreeprijs wil betalen, beter zorg je er dan toch voor dat iedereen een lagere prijs betaalt maar wel allemaal hetzelfde zodat kortingen niet 'nodig' zijn... Of ben ik de enige die dit scenario voor mogelijk ziet?

  2. #2

    Question Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Soms vraag ik mij af of het niet beter zou zijn om de helft van die kortingacties stop te zetten en de gewone entreeprijs 5 euro of zo te verlagen. En dan evt daarmee adverteren dat de prijs gezakt is, al komt daar waarschijnlijk minder volk op af dan op die kortingen. Ergens klopt er iets niet vind ik als je overal met zo'n kortingen blijft strooien om aan je bezoekers te raken, zo zorg je er op termijn ook voor dat niemand nog de standaard entreeprijs wil betalen, beter zorg je er dan toch voor dat iedereen een lagere prijs betaalt maar wel allemaal hetzelfde zodat kortingen niet 'nodig' zijn... Of ben ik de enige die dit scenario voor mogelijk ziet?
    Goede vraag:
    - Wat is op lange termijn beter voor een park? Ticketprijs (iets) te hoog, maar massaal met kortingen gooien (ik denk niet alleen aan BJL, maar ook aan PHL, Disney, ...) of vaste prijzen en zelden kortingen (Efteling, Walibi, Europapark, ... )

    Wie maakt er een poll van ;-)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •