X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 19 van de 19

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Leaks over attracties Ja Of Nee?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik denk eerder tegenstander van looopings (zoals wel meer mensen hier, waaronder ikzelf)
    Mogelijk: maar dat was louter het voorbeeld om de discussie over leaks of geen leaks aan te zwengelen: dan mist de commentaar toch een beetje het onderwerp.

  2. #2

    Re: Leaks over attracties Ja Of Nee?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Mogelijk: maar dat was louter het voorbeeld om de discussie over leaks of geen leaks aan te zwengelen: dan mist de commentaar toch een beetje het onderwerp.
    Natuurlijk, maar het is onvermijdbaar dat je het over pooopings gaat hebben als je over leaks praat (BTW: Dat was géén typfout, dus je hoeft mijn quote ook niet te verbeteren ). Op die site is zogezegd alles uitgelekt of is elk artikel iets dat zogezegd nog niemand weet. Dat het in werkelijkheid vaak al oud nieuws is, of simpelweg geruchten zijn die als waarheid worden verkocht kijken ze niet heen. Ze weten ook heel slim de dingen die uiteindelijk niet blijken te kloppen weg te moffelen. Het totale disrespect naar parken toe stoot veel échte fans tegen het hoofd. Je merkt eigenlijk aan alles wat ze doen dat die site niet door pretparkfans is opgezet, maar door riooljournalisten die zo wat geld proberen te verdienen.

    Andere sites krijgen wel eens een primeur toegeworpen van een park en kunnen dat dan met trots presenteren. Ze krijgen het door goede relaties op te bouwen naar zo een park toe en het park kiest er dan bewust voor om de primeur via de betreffende site bekend te maken.

  3. #3

    Re: Leaks over attracties Ja Of Nee?

    Persoonlijk: Ze vragen het vriendelijk en als pretpark site wil je toch een goede relatie met de pretparken. jammer dat sommige site's dit niet zien zitten.

    Als forum leden foto's posten vind ik nog iets anders. Daar kiest de site niet voor (Wel om ze niet weg te doen, maar toch... vind ik nog wel kunnen)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •