X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 101

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Ok, van die aanrakingen, als ik er op terug denk, heb ik die inderdaad op nog meer plekken gehad, maar in elk geval minder bewust. In Black Rose was het wat 'brutaler' en daardoor mij hier ook meer bijgebleven.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Ik betwijfel sterk of Walibi soms dit forum leest, maar ik denk dat ik een idee heb om het probleem met de handboeien op te lossen. In ons groepje werd er gespeculeerd over de bedoeling van de rode roos die je al na 100 meter weer moet afgeven. Wij dachten dat deze diende om te vermijden dat voorstekers ongemerkt langs de wachtrij heen zouden glippen. Misschien moeten ze de handboeien aandoen en uitdoen op de plaats waar je nu de roos krijgt? Daar is meer licht en bewegingsruimte dan in het huis zelf. Personeel zou dus vlotter kunnen werken en ze kunnen eventueel zelfs een persoon extra inschakelen om te helpen met de boeien. Want die handboeien voegden echt wel iets toe aan de ervaring en zijn ook een manier om de bezoekers wat sneller doorheen de donkere delen van het huis gesleurd te krijgen zonder dat ze echt kamers moeten overslaan.

    Zou dat een oplossing zijn?
    De handboeien daar al uitdelen zou volgens mij het geheel wat vertragen, omdat je er dan dubbel zo lang over doet om het hele parcours af te leggen. Dus ofwel hebben ze dan meer handboeien nodig, ofwel verlagen ze dan de capaciteit. Binnen in het huis kreeg je de handboeien in het begin en deed je ze na zo'n 3/4 van het huis weer uit. Dat was aan een trap, waardoor ze de boeien snel van boven naar beneden kunnen brengen.

    De meerwaarde van de roos is volgens mij dubbel: enerzijds om het voorbijsteken tegen te gaan, maar anderzijds ook om het verhaal meer kracht bij te zetten. Het huis noemt 'Black Rose', genoemd naar de familie Rose, maar ook de bloemen. Maar in het verhaal ben je bij hen te gast om te komen eten. Als dank voor de uitnodiging neem je dan bloemen mee, die je afgeeft bij de verwelkoming. Althans, zo zie ik het.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Enjoy The Day, Fear The Night 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    De handboeien daar al uitdelen zou volgens mij het geheel wat vertragen, omdat je er dan dubbel zo lang over doet om het hele parcours af te leggen.
    Oei, daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht ... misschien moeten ze de boeien dan al uitdelen aan de ingangsdeur van het huis zelf, dus vlak voordat je naar binnen gaat. Dan heeft het personeel nog steeds meer licht en bewegingsruimte, zonder capaciteitsverlies van mensen die op het wandelpad tussen wachtrij en huis zitten (wat inderdaad een eindje stappen is, goed opgemerkt van Simon).

    Het is maar een idee natuurlijk. Ik vind het gewoon jammer dat het 's avonds zonder handboeien was en hoop dat ze een oplossing vinden. Die boeien maakten een goed spookhuis nog net dat ietsje beter
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •