X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 653

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viperkesvp Bekijk Berichten
    Een ideale locatie om een gerstlauer skyfly te plaatsen!
    Ik hoop dat ze daar niet voor kiezen. Die attractie heeft een veel te lage capaciteit om in een park als Walibi Belgium te staan.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Ik hoop dat ze daar niet voor kiezen. Die attractie heeft een veel te lage capaciteit om in een park als Walibi Belgium te staan.
    Eindelijk iemand die ook inziet dat een SkyFly een zéér leuke attractie is, maar eerder bedoeld voor parken met bezoekersaantallen rond de +/- 650.000, voor Walibi heeft deze attractie een veel te lage capaciteit, als ik de brochure van Gerstlauer er bij neem zie ik zelfs geen beoogde theoretische capaciteit staan terwijl dat bij de andere attracties in de catalogus wel vermeld wordt ...

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Eindelijk iemand die ook inziet dat een SkyFly een zéér leuke attractie is, maar eerder bedoeld voor parken met bezoekersaantallen rond de +/- 650.000, voor Walibi heeft deze attractie een veel te lage capaciteit.
    Dat niet alleen, want op zich moet je je niet enkel baseren op bezoekerscijfers, maar zeker ook op wie zijn mijn bezoekers? Een park als Walibi Belgium met durfals en thrillseekers als publiek heeft het 'bijkomende' probleem dat alle bezoekers de attractie durven en hem ook willen doen.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  4. #4

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Dat niet alleen, want op zich moet je je niet enkel baseren op bezoekerscijfers, maar zeker ook op wie zijn mijn bezoekers? Een park als Walibi Belgium met durfals en thrillseekers als publiek heeft het 'bijkomende' probleem dat alle bezoekers de attractie durven en hem ook willen doen.
    Dat is inderdaad een bijkomend goed punt.

    Parken die momenteel in het bezit zijn van een Skyfly (Duinrell, Hansa Park, Tripsdrill, Nigloland, ...) zijn doorgaans eerder echte familieparken. Ok Holiday Park heeft er ook eentje staan, maar we weten allemaal hoeveel Plopsa om capaciteit geeft ...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •