X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 13 van de 13

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Carowinds] 2019: Copperhead Strike

    Iemand die begrijpt wat de slang met de rest van het verhaal/theming te doen heeft??

    Oma heeft een wereldberoemd recept dat streng geheim is. Dus als je er achter komt wat het is moet je vluchte, aldus de trailer. In het filmpje vertrekt de lancering vanuit een schuur waar oma's recept aan het pruttelen is. Waarschijnlijk kom je daar dus achter het recept (of het geheime ingrediënt of whatever). Dus stap je in je auto (gethematiseerde trein) en rij je weg (achtbaan rit). Ik snap die slang niet.

    @Phadd-F. De specificaties laten niet bepaald pittige lanceringen vermoeden. Daarom dat veel fans vooraf al dachten dat het een extreme spinner zou zijn.

    Ik vind het ook een vreemde keuze van het park. De baan is te pittig om een familiebaan te zijn, maar komt qua thrill nog niet aan de hielen van een Afterburn of Fury. Daarmee valt de baan een beetje in het niet. Meer een opvuller dus. Ik zie het gebeuren dat er in het begin lange wachttijden zijn, maar deze al snel zich terug naar Afterburn of Fury verplaatsen.

    Wat dat betreft hulde voor Six Flags, die - na een ware hype van slecht accelererende Mak(ke) coasters - nog eens durven te kiezen voor baantjes met daadwerkelijk pittige lanceringen.

  2. #2

    Re: [Carowinds] 2019: Copperhead Strike

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Iemand die begrijpt wat de slang met de rest van het verhaal/theming te doen heeft??
    Redelijk laat van antwoord, maar had erover gelezen. De slang verwijst gewoon naar de naam: Copperhead. Dat is gewoon een `Moccasinslang` of koperkopslang... Je stapt dus niet in de auto of dergelijke, maar in het verhaal ben jij de slang...
    Laatst gewijzigd door vampire; 11-03-19 om 13:20.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •