X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Vandaag staat er opeens een hoogwerker in China Town. Uiteraard zorgt dat direct voor gespreksstof en de geruchten dat de Geister Rikscha aan zijn laatste dagen bezig is.. het kan echter ook zo zijn dat deze alvast klaar staat om de daken schoon te maken, onderhoud te plegen, of om iets groots voor de Wintertraum op te zetten.

    Edit: Het is voor snoeiwerkzaamheden
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 25-10-19 om 13:56.

  2. #2

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Vandaag staat er opeens een hoogwerker in China Town. Uiteraard zorgt dat direct voor gespreksstof en de geruchten dat de Geister Rikscha aan zijn laatste dagen bezig is.. het kan echter ook zo zijn dat deze alvast klaar staat om de daken schoon te maken, onderhoud te plegen, of om iets groots voor de Wintertraum op te zetten.

    Edit: Het is voor snoeiwerkzaamheden
    denk dat er na wintertraum niks weg gaat. Ze willen nu op rookburgh focussen.

    Een ander dingetje:

    We zijn nu 2 maanden verder en de problemen bij crazy bats zijn nog steeds niet opgelost.
    De capiciteit is nog steeds zo slecht als 2 maanden geleden. er zijn nog steeds onwijs veel kapotte VR brillen. De wachtrij komt er iedere week slechter en slechter uit te zien. Ook is het probleem met de vr brillen die op de neus drukken nog steeds niet verholpen.

    Snap niet waarom dit zo lang duurt. Steken ze er geen moeite in omdat het na dit seizoen toch al weg gaat? Of weten ze niet hoe ze het moeten oplossen?

  3. #3

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    denk dat er na wintertraum niks weg gaat. Ze willen nu op rookburgh focussen.

    Een ander dingetje:

    We zijn nu 2 maanden verder en de problemen bij crazy bats zijn nog steeds niet opgelost.
    De capiciteit is nog steeds zo slecht als 2 maanden geleden. er zijn nog steeds onwijs veel kapotte VR brillen. De wachtrij komt er iedere week slechter en slechter uit te zien. Ook is het probleem met de vr brillen die op de neus drukken nog steeds niet verholpen.

    Snap niet waarom dit zo lang duurt. Steken ze er geen moeite in omdat het na dit seizoen toch al weg gaat? Of weten ze niet hoe ze het moeten oplossen?
    Het siezoen is over een week afgelopen. Dan zullen ze wel een grote beurt voor Crazy Bats voorzien om een en ander op te lossen, lijkt me weinig nut te hebben de attractie nu daarvoor te sluiten. Het viel me gisteren inderdaad wel op dat de wachtrijen voor de attractie enorm lang waren.

    De brillen zelf zullen echt niet een nieuw design krijgen. Zelf ook volstrekt geen last gehad van drukken op de neus. Ieder persoon is natuurlijk ook weer anders gebouwd, kun je nooit volledig rekening mee houden lijkt me.

    Meestal beginnen ze wel met de sloop van een oude attractie in het seizoen voordat de nieuwe open gaat. Ik zou het echter ook niet erg vinden als ze een jaartje over slaan en zich focussen op andere dingen. Zoals bijvoorbeeld de issues bij CB die je noemt, maar ook om de nieuwe ingang van RQ eens open te krijgen (die staat er inmiddels ook al 2 seizoenen ongebruikt bij). Universal heeft de rotsen van Afrika opgeknapt, maar er zijn nog steeds delen waar rotsen gewoon zijn weg gelaten (en nog delen die nieuwe rotsen moeten krijgen). Bij Talocan steken twee ijzeren pinnen uit de ogen van de afgod boven de ingang van de kelder, geen idee wat ze ermee van plan zijn, maar is ook al even zo. Zo lijken er nog wel wat projectjes binnen het park te zijn die wat aandacht mogen krijgen.

  4. #4

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Het siezoen is over een week afgelopen. Dan zullen ze wel een grote beurt voor Crazy Bats voorzien om een en ander op te lossen, lijkt me weinig nut te hebben de attractie nu daarvoor te sluiten. Het viel me gisteren inderdaad wel op dat de wachtrijen voor de attractie enorm lang waren.

    De brillen zelf zullen echt niet een nieuw design krijgen. Zelf ook volstrekt geen last gehad van drukken op de neus. Ieder persoon is natuurlijk ook weer anders gebouwd, kun je nooit volledig rekening mee houden lijkt me.
    als je zegt dat het de beste VR coaster ter wereld is. moet je het ook goed bijhouden. je kan ook dingen oplossen zonder de attractie te sluiten. Zoals de kapotte VR brillen.

    Over de druk op de neus. Ik lees onwijs veel reacties dat mensen blauwe plekken op de neus krijgen vanwege het gewicht van de VR bril. Ook moeten heel veel mensen de VR bril constant vasthouden omdat ze anders verschuiven.

    Het klopt inderdaad dat ze meestal een attractie sluiten voordat het nieuwe gebied geopend is. Maar ik denk dat dat bij rookburgh anders is. Ze willen eerst zeker weten dat ze het dit seizoen af krijgen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •