X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 41

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Paramount Theme Park in UK - 2022

    Als je nog plek zoekt op het Europese vasteland denk ik toch meteen aan Zuid-Frankrijk. Daar is niet echt iets serieus van pretparken te vinden en je hebt er de uitstekende TGV verbindingen + de uitstekende Franse autosnelwegen. Maar goed, ik denk heus niet dat het zo moeilijk zal worden om naar de UK te gaan eenmaal de Brexit uitgevoerd is. Groot-Brittanië is nu ook al geen lid van de Schengenzone.

  2. #2

    Re: Paramount Theme Park in UK - 2022

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Als je nog plek zoekt op het Europese vasteland denk ik toch meteen aan Zuid-Frankrijk. Daar is niet echt iets serieus van pretparken te vinden en je hebt er de uitstekende TGV verbindingen + de uitstekende Franse autosnelwegen. Maar goed, ik denk heus niet dat het zo moeilijk zal worden om naar de UK te gaan eenmaal de Brexit uitgevoerd is. Groot-Brittanië is nu ook al geen lid van de Schengenzone.
    Zuid Frankrijk ligt al vol van de kleine parkjes en de pakweg de helft ervan is enkel in Juli en Augustus open. Ik denk dat dit genoeg zegt over de cultuur te plaatse en hoe makkelijk zo een park zal draaien. Je hebt er wel Nice en Marseille liggen, maar die trekken lang niet het volk wat London trekt. En je bent een pak langer onderweg (van hier uit) dan wanneer je naar London moet.

    UK is trouwens nooit bij de Schengenzone geweest. Dus de Brexit veranderd daar niets aan. Uiteindelijk zullen ze ook zeker geen touristen gaan weren, waarom zouden ze? Dus het daadwerkelijk naar de UK reizen zal amper veranderen. Met wat geluk wordt het hooguit nóg goedkoper (want de Pond is natuurlijk al flink gezakt).

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •