X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 378

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    Je blijft maar zeggen dat die hal met de grond gelijk gemaakt moet worden wat ik echt onzin vind. De temple of the night hawk heeft net een renovatie gehad waardoor de wachtrij er veel beter uitziet en ook dichter bij het niveau zit. Het gebouw ziet er bij de ingang van fantissima/ hollywood tour gewoon goed uit met al dat hout. Ook moet je even naar de nostalgische waarde kijken. Deze achtbaan heeft nog steeds 2 wereldrecorden. Ik weet zeker dat hij er in iedergeval nog 5 jaar staat en misschien zelfs nog langer.
    Ja, want deze overblijfsels zijn gewoon versleten. Tijd om het veld te ruimen. De enige die deze achtbaan nog "goed" vinden 'voor zijn leeftijd' en waarvoor deze nostalgische waarden heeft, zijn fans van het eerste uur.

    Dus dat jij zegt dat dat onzin is, prima, ik vind omgekeerd jouw redenen ook onzin (geen haat ofzo, maar zo is het ).

    Wat je naar mijn mening juist aanhaalt zijn (spijtig genoeg) de wereldrecorden waar het park zo graag mee uitpakt. Maar zodra ze groen licht krijgen i.v.m. de burenkwestie zijn ze die zelf al lang vergeten. Hoop ik toch.

    Het feit is wel dat alleen de fans die nostalgie zo enorm koesteren en hem nog soepel vinden. De gemiddelde bezoeker vindt het bagger van de jaren stillekes dat er niet meer thuis hoort.

    Renovatie of niet, de baan blijft hetzelfde. Iets wat de fans geweldig vinden, anderen niet. De ene blijft roepen dat dit nog een soepele baan is en te nostalgisch is om weg te doen. De andere (ik dus ) blijft roepen dat die best zo snel mogelijk verdwijnt.

    Iemand zijn mening valt nu eenmaal in slechte aarde bij iemand die zelf ook weer een andere mening heeft.

    Bij deze:
    Fair enough. Even goede vrienden (aan iedereen waarbij mijn meningen in slechte aarde vielen/vallen/zullen vallen).
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 27-07-19 om 17:09.

  2. #2

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Het feit is wel dat alleen de fans die nostalgie zo enorm koesteren en hem nog soepel vinden. De gemiddelde bezoeker vindt het bagger van de jaren stillekes dat er niet meer thuis hoort.
    daarom vinden 92% van de phantasialand bezoekers crazy bats een goede attractie....
    Ik respecteer je mening hoor maar dit klopt totaal niet.

  3. #3

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _robin_ Bekijk Berichten
    daarom vinden 92% van de phantasialand bezoekers crazy bats een goede attractie....
    Ik respecteer je mening hoor maar dit klopt totaal niet.
    Hoe kom je aan die 92%? En hoe is die bekomen, vraagstelling via internet, direct, opsomming, etc. Hoe is de vraag gesteld kan ook veel doen, bv vergelijking met hoe het vroeger was of gewoon 'droog' de vraag goed/slecht stellen.

    Maw, die 92% moet, zoals met al zo'n peilingen, in een groter kader geplaatst worden om de correctheid te toetsen.
    Net zoals ieders mening duidelijker wordt als je die onderbouwt met valabele argumenten...

  4. #4

    Re: toekomst van de temple of the night hawk/hollywood tour.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Hoe kom je aan die 92%? En hoe is die bekomen, vraagstelling via internet, direct, opsomming, etc. Hoe is de vraag gesteld kan ook veel doen, bv vergelijking met hoe het vroeger was of gewoon 'droog' de vraag goed/slecht stellen.

    Maw, die 92% moet, zoals met al zo'n peilingen, in een groter kader geplaatst worden om de correctheid te toetsen.
    Net zoals ieders mening duidelijker wordt als je die onderbouwt met valabele argumenten...
    Om hier even op terug te komen: dit heeft op de Facebook-pagina van Phantasialand gestaan.
    Nu is 250 ondervraagden niet eens zo veel, en verder weten we ook niet aan welke doelgroep en welke vragen er gesteld werden.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •